Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Digital media > 2015

Històric agenda SDE

09-04-2015 / Digital media / Taller:

Posicionament internacional als cercadors

En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO). [+]
11-03-2015 / Digital media / Taller:

L'e-mail màrqueting. Taller pràctic de creació de butlletins

JA NO HI HA PLACES DISPONIBLES!! El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients [+]
10-03-2015 / Digital media / Taller:

L’ús de LinkedIn i d’altres xarxes professionals a les empreses culturals

LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials? [+]
24-02-2015 / Digital media / Taller:

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI). [+]
19-02-2015 / Digital media / Jornada:

JORNADES DE FORMACIÓ PER ALS PROGRAMADORS LOCALS. Estratègies de gestió en la programació

Aprofundir en la gestió de la comunicació, fent especial èmfasi en les estratègies de comunicació cultural que ofereixen recursos i tècniques per fer més efectiva la comunicació amb els usuaris i el públic. [+]
10-02-2015 / Digital media / Taller:

Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors [+]
27-01-2015 / Digital media / Taller:

Posicionament internacional als cercadors

En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO). [+]

1  2  3 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?