09-04-2015 / Digital media / Taller: En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO).
[+] 11-03-2015 / Digital media / Taller: JA NO HI HA PLACES DISPONIBLES!! El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients
[+] 10-03-2015 / Digital media / Taller: LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris.
Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
[+] 24-02-2015 / Digital media / Taller: Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).
[+] 19-02-2015 / Digital media / Jornada: Aprofundir en la gestió de la comunicació, fent especial èmfasi en les estratègies de comunicació cultural que ofereixen recursos i tècniques per fer més efectiva la comunicació amb els usuaris i el públic.
[+] 10-02-2015 / Digital media / Taller: El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors
[+] 27-01-2015 / Digital media / Taller: En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO).
[+]