Interpreta bé les dades que t'ofereixen Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn
La digitalització de les organitzacions implica saber interpretar correctament totes les dades que generen les accions que duem a terme. Dins de les accions per donar a conèixer la nostra empresa i els nostres serveis o productes, hi ha l’ús de les xarxes socials. En aquesta sessió veurem com podem saber quins són els continguts amb els quals podem obtenir més bons resultats, com podem saber sobre quins temes hem de publicar, com crear una estratègia que ens porti visites cap al lloc web o més sol·licituds d’informació, i com fidelitzar més els clients i els contactes que ja tenim.
OBJECTIU
Aconseguir que les empreses puguin optimitzar les seves accions a les xarxes socials principals.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 28/04 a les 10.00 h
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa
Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris. |