Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Analítica web: nivell bàsic

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material de la sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Analítica web: nivell bàsic

6 jun 2018 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra empresa

 

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquests dos seminaris s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.

 

IMPORTANT! Aquesta formació consta de dues sessions independents que es poden fer per separat.

 

METODOLOGIA

 

Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics, i la interacció amb l’assistent. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

 

OBJECTIUS

 

En aquest seminari s'explicarà en funcionament general de Google Analytics, des de la configuració inicial, fins a entendre i aprendre les mètriques més importants.

 

CONTINGUTS 

 

1. Configuració inicial. Punts necessaris del funcionament tècnic d’Analytics al nostre web. Alta, inserció del codi, definició, organització i configuració de les propietats i les vistes.

 

2. Configuració d'objectius i conversions. Com definir objectius clars, que funcionin, per mesurar el retorn de les accions de màrqueting digital.

 

3.  Navegació per les opcions generals. Repàs i característiques principals de l’audiència, adquisició, comportament, i conversions.

 

4.  Introducció als segments. Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats mesurables.

 

5.   Informes personalitzats. Com definir i configurar informes bàsics d’analítics.

 

6.  Analytics profund, el més usual. Ajuda i recursos addicionals.

 

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.

 

 

 

REQUISITS 

 

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable  d'alimentació.

 

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

 

FORMADOR

 

 

Víctor de Francisco @victordf

Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té  un  màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de  Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting    internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre  els  quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com  ara la Universitat  de  Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior  de  Comerç  Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment  és  el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de  l’ESCI-UPF i  del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una  empresa de consultoria estratègica a internet.

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?