Definició, composició i gestió de la marca
En l’era digital, rodejats de tota mena de marques que busquen adaptar-se a una societat summament volàtil i a una audiència cada cop més exigent, el brànding té un paper clau i cada cop més important, ja que no solament permet construir marques sòlides, sinó que també permet gestionar-les de forma global, cosa que és un dels factors clau del seu èxit.
En aquesta sessió ens endinsarem en el món del brànding i de les marques, i n’entendrem el significat, la dimensió i els aspectes clau per crear-lo i gestionar-lo des del punt de vista del disseny. A través de casos d’èxit, es podrà visualitzar de forma clara com està composta una marca, quins són els elements diferenciadors de la seva identitat i com es presenta a ella mateixa i cap a l’exterior i genera experiències memorables.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
Formadora
|
Berta Temprano | Oink My God
Llicenciada en disseny gràfic i digital, actualment exercint de dissenyadora gràfica i il·lustradora a l'Agència de Màrqueting Digital Oink my God, a Barcelona. Especialitzada en identitat visual i brànding, li agrada definir-se com a creadora de conceptes visuals. En els últims anys ha estat treballat paral·lelament de manera freelance amb el seu projecte temprano Studio, desenvolupant projectes enfocats al disseny editorial, packaging, il·lustració i marca, des d'un punt de vista empàtic, ètic i responsable..
|