SESSIÓ
Com fidelitzar el teu públic a través dels teus canals digitals
28 feb 2023 10:00-12:30 Online
Comunicació digital estratègica per a projectes culturals
Una persona pot conèixer el teu projecte cultural de moltes maneres. Sabem quines són les convencionals, però què passa quan la porta d’entrada és digital? Estem treballant correctament el procés dels usuaris per impactar-los en els moments adequats? En aquest curs aprendrem a llegir l’embut de conversió d’experiència d’un usuari, les portes d’entrada d’informació i com fidelitzar-lo perquè formi part de la nostra comunitat.
OBJECTIUS
-
Conèixer diverses formes de fidelització en l’era digital.
-
Saber detectar les portes d’entrada digitals d’un projecte cultural.
-
Descobrir els nostres públics objectiu per generar segmentacions adequades.
CONTINGUTS
-
Context actual dels canals digitals a Espanya i Catalunya.
-
Context digital: en quin moment ens trobem?
-
Projectes culturals: com funciona la digitalització dels públics en els projectes culturals?
-
Embuts de conversió de públics digitals per a projectes culturals.
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
|
Sílvia Llombart Monner | La Sembra
Periodista i formadora. És consultora en comunicació digital i docent en universitats, col·legis professionals, empreses i institucions. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, Agència de Comunicació Social.
|
|
|
|