Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com hauria de ser el lloc web d'una empresa cultural

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material de la sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Com hauria de ser el lloc web d'una empresa cultural

23 mar 2018 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

Les bases per a la creació d’un lloc web i la creació de pàgines d’aterratge per a les campanyes publicitàries

 

OBJECTIU

 

En aquesta sessió veurem com hauria de ser un lloc web tant en l’àmbit tècnic com en el del màrqueting. Aprofundirem en la part de creació dels continguts (com fer un «qui som» que connecti amb la gent i la porti cap a nosaltres, com transmetre confiança, com maximitzar la conversió de visites en client, etc.). També veurem com podem crear pàgines d’aterratge per convertir el màxim de les visites que hem portat al lloc web des de les campanyes publicitàries (i que, per tant, hem pagat).

 

METODOLOGIA

 

Donarem a conèixer a les empreses culturals les característiques i necessitats que han de tenir en compte a l'hora de crear o actualitzar el seu lloc Web.  Veurem solucions als principals problemes que els emprenedors i les empreses es troben en iniciar un projecte Web.

 
Taller adreçat a professionals de les empreses i entitats del sector cultural i creatiu responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
 
Per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.

 

Places limitades segons ordre d'inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

 

CONTINGUT

 

1. L'evolució d'internet.

 

2. Com ha de ser el lloc Web d'una empresa cultural.

 

3. Què necessitem per a crear un lloc web.

 

4. Factors claus d'èxit.

 

5. Com portar trànsit a un lloc web.

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.

 

Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

 

REQUISITS 

 

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable  d'alimentació.

 

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

 

FORMADORA

 

  

Montserrat Peñarroya  @montsepenarroya

 

 Ha estat sòcia fundadora i directora general de l'empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d'Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha  estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades  amb Internet.  És professora de Marketing Digital i d'eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses  universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària  de Turisme i Hosteleria),  UPF - ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix    classes a la Universitat  Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La  Cambra de Comerç de  Barcelona ACC1Ó, ICEC - SDE i l'Agència Catalana de  Turisme, entre altres.

 

 

Proper taller I2

Taller d'e-mail màrqueting (27.04.2018)

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?