Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Transformació digital > Com hauria de ser el lloc web d’una empresa cultural
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
TALLER:

Com hauria de ser el lloc web d’una empresa cultural

18 set 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born

Les bases per a la creació d’un lloc web i la creació de pàgines d’aterratge per a les campanyes publicitàries

 

En aquesta sessió veurem com hauria de ser un lloc web tant des del punt de vista tècnic com del màrqueting. Aprofundirem en la part de creació dels continguts (com fer un «qui som» que connecti amb la gent i porti conversions) i en com podem transmetre confiança, com podem maximitzar la conversió de visites en client, etc. També veurem com podem crear pàgines d’aterratge per convertir al màxim les visites que hem portat al lloc web des de les campanyes publicitàries (i que, per tant, hem pagat).

 

Aquesta sessió és especialment rellevant per a les empreses que estan pensant a renovar el seu lloc web durant el 2020, ja que capacita els participants per poder interactuar de manera eficient amb els seus proveïdors web. També és important per als alumnes que després voldran fer el curs de WordPress i crear el seu propi lloc web.

 

CONTINGUTS

 

  • L’evolució d’internet.
  • Com ha de ser el lloc web d’una empresa cultural.
  • Què necessitem per crear un lloc web.
  • Factors clau de l’èxit.
  • Com podem portar trànsit a un lloc web.

 

ADREÇAT A

Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.

 

REQUERIMENTS

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb connexió wifi i cable d’alimentació.

 

PAGAMENT

El taller és de pagament. El preu és de 15 € en total. No es retornarà l’import en cap cas.

 

FORMADORA

 

Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa

 

Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris.

 

TALLER

Com hauria de ser el lloc web d’una empresa cultural


Taller especialment rellevant per a les empreses que estan pensant a renovar el seu lloc web durant el 2020. Donarem a conèixer a les empreses culturals les característiques i necessitats que han de tenir en compte a l'hora de crear o actualitzar el seu lloc Web. Veurem solucions als principals problemes que els emprenedors i les empreses es troben en iniciar un projecte Web.

HORARI

18-09-2020. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born
Passeig de Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa
Fes clic per tancar el mapa

AFORAMENT

30 places

Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?