No llegim igual en un paper que a una pantalla, per tant a webs i blogs és evident que hem d’escriure diferent. Hi ha diversos paràmetres que cal tenir en compte quan escrivim a la xarxa, com el fet que el lector ho vol tot i ho vol ràpid, l'existència dels enllaços i la lectura en pantalla. En aquest curs abordarem aquestes i altres qüestions, i també analitzarem els textos dels blogs i webs dels assistents.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
ADREÇAT A
Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i de la comunicació en línia.
FORMADORA
|
Sílvia Llombart | MAJASCA
Periodista especialitzada en Internet des de 1997. Actualment treballa com a professora associada a la Universitat Pompeu Fabra. També dóna classes de comunicació digital al Col·legi de Periodistes, Col·legi de Bibliotecaris, Barcelona Activa, diferents departaments de la Generalitat de Catalunya, així com a altres institucions, mitjans de comunicació i empreses. Paral·lelament, realitza tasques de consultoria i assessoria en comunicació.
|