Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com passar d’Universal Analytics a Google Analytics 4

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Com passar d’Universal Analytics a Google Analytics 4

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Com passar d’Universal Analytics a Google Analytics 4

16 mai 2023 10:00-14:00   ESCI-UPF. Aula Mango 2.1

L’1 de juliol de 2023, Universal Analytics deixarà de funcionar. Prepara el teu lloc web per al nou sistema sense galetes

En aquesta sessió veurem com passar d’un Google Analytics a l’altre, veurem com configurar els informes (per defecte, no estan tots configurats), crearem els informes que necessitem per a SEO i aprendrem a configurar que Google pugui reportar-nos l’edat i el gènere de les visites del nostre lloc web.

 

OBJECTIUS

Configurar bé Google Analytics 4 perquè tinguem tota la informació que necessitem per gestionar el màrqueting digital del nostre lloc web amb dades fiables.

 

CONTINGUTS

  • El canvi tecnològic.
  • El nou Google Analytics 4.
  • Com passar del GA3 al GA4.
  • Configurar i crear informes.
  • Connectar GA4 amb altres eines com Search Console o Google Ads.
  • Crear un quadre de comandaments que ens sigui útil.

 

Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.

 

Per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador portàtil i cable d'alimentació

 

FORMADORA

 

Montserrat Peñarroya | Quadrant Alfa, SL

 

Especialista en Negocis Digitals (eBusiness),  professora de eBusiness i Digital Analytics a La Salle – URL i Directora de Quadrant Alfa, S.L. empresa de consultoria especialitzada en digitalització de negocis. També ha estat sòcia fundadora i Directora General de l’empresa Comercio Digital, S.A. que engloba entre altres, SoloStocks.com el major mercat B2B d’Espanya i que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet com GEAIPC (una consultora en Marketing Digital), ALT64 (l’empresa que importa a Espanya els Eyetrackers [monitors d’ordinador que funcionen amb la mirada]), entre altres.

Actualment està realitzant el seu Doctorat en “Business Model Adaptation” a La Salle - URL i participa activament en les activitats del grup de recerca de l’Innova Institute d’aquesta institució, dedicat a investigar com els canvis en la tecnologia afecten els models de negoci de les empreses.

 

 

 

 

   

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?