Descobreix un munt de recursos que et facilitaran la creació de continguts en el teu dia a dia
El curs «Community management: eines imprescindibles per a una bona autogestió» consta de tres blocs principals.
Primerament ensenyarem a tenir una organització efectiva dels continguts a través de l’ús d’un calendari editorial que organitzi tot el contingut per publicar. Veurem com s’elabora un calendari efectiu, de quines parts consta i posarem exemples pràctics aplicats perquè l’alumne aprengui a programar el seu propi contingut.
A continuació, aprofundirem en aquelles eines imprescindibles per a la gestió i el monitoratge de continguts a les xarxes socials, com ara eines d’automatització com Hootsuite o eines complementàries com Bitly.
Finalment, ens endinsarem en la revisió d’aquelles estadístiques que ens permeten mesurar els KPI més importants per obtenir resultats del contingut publicat i veure si la nostra estratègia de continguts està ben enfocada. L’anàlisi de KPI ens servirà per veure quin contingut funciona, quin no ens està aportant res i com podem millorar els nostres continguts.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 23/03 a les 10.00 h
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Requisits mínims
Tenir un coneixement bàsic de l’ús de les xarxes socials.
Es recomana vincular les xarxes a un compte de Hootsuite (no és imprescindible).
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Laura Amanda Bahí | Oink My God
Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God, assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se en el món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com un dels webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional.
|