Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Community management: eines imprescindibles per a una bona autogestió

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Community Manager

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Community management: eines imprescindibles per a una bona autogestió

5 abr 2022 10:00-12:30   EN LÍNIA

Descobreix un munt de recursos que et facilitaran la creació de continguts en el teu dia a dia

 

El curs «Community management: eines imprescindibles per a una bona autogestió» consta de tres blocs principals.

Primerament ensenyarem a tenir una organització efectiva dels continguts a través de l’ús d’un calendari editorial que organitzi tot el contingut per publicar. Veurem com s’elabora un calendari efectiu, de quines parts consta i posarem exemples pràctics aplicats perquè l’alumne aprengui a programar el seu propi contingut.

A continuació, aprofundirem en aquelles eines imprescindibles per a la gestió i el monitoratge de continguts a les xarxes socials, com ara eines d’automatització com Hootsuite o eines complementàries com Bitly.

Finalment, ens endinsarem en la revisió d’aquelles estadístiques que ens permeten mesurar els KPI més importants per obtenir resultats del contingut publicat i veure si la nostra estratègia de continguts està ben enfocada. L’anàlisi de KPI ens servirà per veure quin contingut funciona, quin no ens està aportant res i com podem millorar els nostres continguts.

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  23/03 a les 10.00 h

 

OBJECTIUS

 

  • Aprendre a organitzar el nostre contingut per ser més efectius com a community managers.
  • Saber utilitzar aquelles eines més útils per a la gestió de contingut.
  • Saber utilitzar les estadístiques de les xarxes socials més populars per poder mesurar els resultats de totes les accions que duem a terme.

 

CONTINGUTS

 

  • Ús del calendari editorial: aplicació i bones pràctiques.
  • Ús d’eines d’automatització i monitoratge: Hootsuite & Tweetdeck
  • Ús d’eines complementàries: Bit.ly o espaiats de textos.
  • Mesurament d’analítiques principals: Twitter, Facebook i Instagram.

 

Requisits mínims

Tenir un coneixement bàsic de l’ús de les xarxes socials.

Es recomana vincular les xarxes a un compte de Hootsuite (no és imprescindible).

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

FORMADORA

 

Laura Amanda Bahí | Oink My God

 

Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God, assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se en el món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com un dels webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?