MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
La figura del community manager s’ha convertit en una peça indispensable dins de totes aquelles empreses que volen adaptar-se al món digital i construir comunitats en línia sòlides. Durant el taller ens aproximarem a la figura del community manager, descobrirem com ha de treballar per ser realment efectiu i estudiarem quines eines i recursos poden millorar la seva feina. La teoria anirà acompanyada de casos reals (bones pràctiques) i d’exercicis pràctics perquè els participants desenvolupin les seves habilitats a través d’accions concretes.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
- Què és: funcions i responsabilitats.
- Característiques d’un bon gestor de continguts.
- Tipus de continguts existents
- Com defnir el millor contingut per la marca
- Idees per generar contingut
- Interacció amb la comunitat
- Organització d’un calendari editorial efectiu: anual, trimestral, mensual.
- Gestió diària de les feines
- Gestió per blocs de temps (time blocking).
- Reciclar continguts
- Hootsuite Vs Buffer
- Twitter Analytics
- Instagram Analytics
- Estadístiques de Facebook
- Canva
- Bit.ly
- Social Mention
- Feedly
ADREÇAT A
Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.
REQUERIMENT
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb connexió wifi i cable d’alimentació.
PAGAMENT
El taller és de pagament. El preu és de 15 € en total. No es retornarà l’import en cap cas.
FORMADORA
|
Laura Amanda Bahí | Oink My God
Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God i assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se al món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als Premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com una de les webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional.
|