Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Comunicar i connectar en temps de pandèmia: claus pel sector cultural

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

SESSIÓ

Comunicar i connectar en temps de pandèmia: claus pel sector cultural

25 feb 2021 10:00-12:00   EN LÍNIA

L'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) i la Direcció General de Creació, Acció Territorial i Biblioteques, organitzen aquesta sessió adreçada principalment als equipaments culturals, amb la finalitat d'aportar eines i recursos que ajudin a  entendre, adaptar i millorar el discurs comunicatiu a la nova normalitat. 

 

Una pandèmia com la que ens ha portat la COVID-19 impacta en tots els àmbits, personals i laborals. La comunicació s’ha vist fortament influïda per aquesta situació: han canviat formats, converses, litúrgies... Hem fet una transformació digital accelerada i alhora enyorem més que mai una abraçada.


El món de la cultura, sobretot la cultura en viu, s’ha vist fortament afectat. Amb tot la gent no havia necessitat mai tant com ara gaudir de continguts culturals, que funcionen com a cura davant la incertesa d’aquests temps i les emocions que se’n deriven.

 

Davant de tot això, el món cultural encara grans reptes: com ens podem adaptar i seguir connectant amb els nostres públics? Com expliquem de manera clara els canvis en les restriccions i en els plans d’obertura? Com seguim transmetent la nostra proposta de valor?

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  17/02 a les 10.00 h

 

Programa

 

10.00 h  Introducció i comunicació externa


• La comunicació en temps de COVID-19
• Consolidació del relat: com adaptar la proposta de valor
• Com mantenir el contacte amb els nostres públics i enfortir la comunitat
• Com ser notícia als mitjans de comunicació quan vivim en un monotema
• Noves estratègies de comunicació cultural


11.00 h  Empatia i comunicació interna


• Quan la pregunta "Com estàs?" adquireix una nova dimensió
• Com gestionar els equips en remot
• Com enfortir la comunicació empàtica i assumir la vulnerabilitat


11.30 h  Preguntes dels participants

12.00 h  Fi de la sessió

 

 

Cristina Salvador

 

Fundadora de l’agència de comunicació Both, People & Comms
Té més de 25 anys d’experiència en comunicació cultural, corporativa i de crisis i formació en comunicació. És membre de la junta del Col·legi Oficial de Periodistes de Catalunya, del Club Marketing Barcelona i del consell consultiu de la Fundació Factor Humà. 

 

 

 

 

Judit Cabana

 

Responsable de comunicació cultural de Both, People & Comms (www.weareboth.com).
És experta en comunicació cultural i institucional, comunicació estratègica i gestió de públics.

 

 

 

 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?