MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Programa d’acompanyament grupal
Tenir un Pla de Comunicació és essencial per assolir els objectius de qualsevol entitat, organització o projecte cultural. Per crear aquest pla de comunicació cal tenir clars diversos paràmetres que permetin dibuixar quines accions de comunicació ens portaran a assolir aquests objectius marcats.
Acompanyarem un grup de 10 projectes culturals en la creació i desenvolupament del seu pla de comunicació. Ho farem a través d'un taller presencial, amb tres sessions, 4, 11 i 18 d'octubre, que permetran treballar amb un assessorament de proximitat els continguts i les línies estratègiques del pla de comunicació, el full de ruta per aconseguir els objectius.
Els 10 projectes se seleccionaran tenint en compte el potencial de l’entitat promotora i la seva implicació en l’elaboració d’aquest pla.
Taller en curs.
METODOLOGIA
Es treballarà amb explicacions teòriques, exemples, intercanvi d’idees, aprenentatge creuat i assessorament personalitzat, i es proposaran exercicis entre sessions imprescindibles per tal que cada projecte pugui avançar en el propi pla de comunicació.
PROGRAMA
Dimecres 4 d'octubre | SESSIÓ 1: OBJECTIUS I PÚBLIC |
• Presentació del taller
• Presentació dels projectes
• Definició d’objectius i jerarquització
• Dinàmica de treball sobre objectius dels projectes
• Definició de públics actuals i noves audiències
• Dinàmica de treball sobre públics
Dimecres 11 d'octubre | SESSIÓ 2: RELAT I CANALS |
• Revisió dels objectius i públics dels diferents projectes.
• Creació de relat
• Dinàmica de treball per a la creació de relat
• Definició de canals
• Dinàmica de treball conjunta en relació als canals
• Què és un pla d’accions?
Dimecres 18 d'octubre | SESSIÓ 3: PLA D'ACCIONS
|
• Dinàmica de treball sobre el pla d’accions
• Revisió del pla d’accions
• Valoració dels plans de comunicació creats
• Tancament del taller
Formadora
Sílvia Llombart Monner
|