Programa d’acompanyament grupal
Tenir un Pla de Comunicació és essencial per assolir els objectius de qualsevol entitat, organització o projecte cultural. Per crear aquest pla de comunicació cal tenir clars diversos paràmetres que permetin dibuixar quines accions de comunicació ens portaran a assolir aquests objectius marcats.
Acompanyarem un grup de 10 projectes culturals en la creació i desenvolupament del seu pla de comunicació. Ho farem a través d'un taller presencial, amb tres sessions, 4, 11 i 18 d'octubre, que permetran treballar amb un assessorament de proximitat els continguts i les línies estratègiques del pla de comunicació, el full de ruta per aconseguir els objectius.
Els 10 projectes se seleccionaran tenint en compte el potencial de l’entitat promotora i la seva implicació en l’elaboració d’aquest pla.
Metodologia
Es treballarà amb explicacions teòriques, exemples, intercanvi d’idees, aprenentatge creuat i assessorament personalitzat, i es proposaran exercicis entre sessions imprescindibles per tal que cada projecte pugui avançar en el propi pla de comunicació.
(Els projectes participants hauran de superar un procés de selecció previ)
PROGRAMA
Dimecres 4 d'octubre | SESSIÓ 1: OBJECTIUS I PÚBLIC |
• Presentació del taller
• Presentació dels projectes
• Definició d’objectius i jerarquització
• Dinàmica de treball sobre objectius dels projectes
• Definició de públics actuals i noves audiències
• Dinàmica de treball sobre públics
Dimecres 11 d'octubre | SESSIÓ 2: RELAT I CANALS |
• Revisió dels objectius i públics dels diferents projectes.
• Creació de relat
• Dinàmica de treball per a la creació de relat
• Definició de canals
• Dinàmica de treball conjunta en relació als canals
• Què és un pla d’accions?
Dimecres 18 d'octubre | SESSIÓ 3: PLA D'ACCIONS
|
• Dinàmica de treball sobre el pla d’accions
• Revisió del pla d’accions
• Valoració dels plans de comunicació creats
• Tancament del taller
Formadora
![]() |
Sílvia Llombart Monner
|