Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Disseny d’un pla de desenvolupament de públics

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Teknecultura | Pla desenvolupament del pla de públics

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Disseny d’un pla de desenvolupament de públics

28 jun 2019 10:00-14:00   Aula 1 i Aula 2 del Centre d'Estudis i Recursos Culturals (CERC)

 

L'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), a través del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) i de l’Àrea de Públics, com a continuació de la sessió del dia 26 de juny sobre Màrqueting relacional i desenvolupament de públics en cultura, organitza aquest taller pràctic en què els assistents participaran en el disseny*, real o simulat,  d'un Pla de desenvolupament de públics.

 

Objectius

 

  • Idear un pla de desenvolupament d’audiències per a un projecte cultural utilitzant la metodologia explicada a la presentació Màrqueting relacional i desenvolupament de públics en cultura.
  • Contrastar idees d’accions i campanyes i analitzar a quin segment de la població s'haurien d'adreçar i amb quins objectius.
  • Reflexionar sobre com aplicar a projectes propis o propers les idees i la metodologia del pla de desenvolupament de públics.

 

Taller adreçat a responsables de públics, màrqueting i de comunicació de les empreses, els equipaments, els festivals i les institucions culturals de tots els àmbits (arts escèniques, música, sector editorial, arts visuals, sector audiovisual i de vídeojocs)

 

2 tallers per a 20 persones màxim. Es recomana una persona per empresa o entitat

 

* Es demana als assistents que portin ordinador portàtil

 

Programa

(Inscripcions a les 9.45h)

 

  • Breu explicació de la metodologia proposada com a aplicació pràctica de l’enfocament relacional per al màrqueting cultural

 

  • Creació dels grups i assignació del cas (arquetip d’organització cultural, obert a la proposta de cas real o propi per part dels participants)

 

  • Treball en grup amb acompanyament puntual del ponent acotat a 4 fases:

 

  • Definició comunitats.
  • Pluja d’idees de continguts.
  • Priorització i planificació.
  • Mètriques avaluació.

 

  • Presentació de les matrius a la resta de participants.

 

  • Debat i crítica constructiva de les propostes.

 

  • Recopilació de les idees amb força del procés.

 

 

Formadors

 

 

 

Ferran López

CEO i fundador de TekneCultura i TekneData .   

Ponent, assessor i formador en diversos cursos al respecte per la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya o l'Ajuntament de Girona.

Assessor de màrqueting i anàlisi de dades per a Gran Teatre del Liceu, Teatre Victòria, Teatre Poliorama, Festival Temporada Alta, Teatre Nacional de Catalunya o Auditorio de Zaragoza, entre d'altres.

Assessor de màrqueting en el desenvolupament de l'aplicació CRM sobre plataforma Salesforce per al sistema de ticketing Codetickets.

 

 

 

 

Andreu Garrido

Soci i consultor en Teknecultura, empresa especialitzada en l'anàlisi de dades i desenvolupament d'estratègies de màrqueting 'Data-driven decision', un enfocament innovador per al sector cultural i gràcies al qual seguim aprenent dia a dia.

Ha participat en l'Estudi de Públics del Teatre Lliure (2015), el Disseny i Implementació d'un sistema d'indicadors integral per a la Fira de Tàrrega o l'Institut Ramon Llull, a la Implementació d'un nou model de màrqueting, patrocini i mecenatge per al Teatre principal de Palma, o l'Elaboració del Mapa dels estudis de públics culturals a Catalunya

 

 

 

 

 

 

Carles Ponce

Soci i coordinador a Teknecultura . Expert en estratègia, implementació i avaluació de continguts (serveis d’email màrqueting, analítica web i data diggest) i responsable de seguretat de dades a Teknecultura i Teknedata.  

Responsable d’implementació i avaluació de continguts per al Club Català de Cultura TR3SC, Teatre L’Atlàntida de Vic o Festival Daltabaix, entre d’altres. Responsable d’estratègia i implementació email màrqueting per al Festival Grec – Festival de Barcelona en les edicions de 2017 i 2018.

Ha realitzat formacions en email màrqueting per a diferents projectes culturals com Mostra d’Igualada, Fira Mediterrània de Manresa, Ibercàmera, Fira Tàrrega, Bitò Produccions o Palma Feria de Teatro en el Sur. 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?