Eines imprescindibles per a una bona autogestió
Aquesta sessió sobre community management constarà de tres blocs principals.
Primerament, ensenyarem a organitzar de manera efectiva els continguts a través de l’ús d’un calendari editorial que organitzi tot el contingut que es vol publicar. Veurem com s’elabora un calendari efectiu, de quines parts consta, i posarem exemples pràctics aplicats perquè l’alumne aprengui a planificar el seu propi contingut.
A continuació, aprofundirem en aquelles eines imprescindibles per a la gestió i el monitoratge de continguts en xarxes socials, com ara eines d’automatització com ara Hootsuite o eines complementàries com Bitly.
Finalment, ens endinsarem en la revisió de les estadístiques que ens permeten mesurar els KPI més importants per obtenir resultats del contingut publicat i veure si la nostra estratègia de continguts està ben enfocada. L’anàlisi de KPI ens servirà per veure quin contingut funciona, quin no ens està aportant res, i com podem millorar els nostres continguts.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 03/03 a les 10.00 h
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
Requisits mínims
FORMADORA
|
Laura Amanda Bahí | Oink My God
Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God i assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se al món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als Premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com una de les webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional.
|