Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Eines per al community management

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Eines Per al Community Management

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Eines per al community management

16 mar 2021 10:00-12:00   EN LÍNIA

 

 

Eines imprescindibles per a una bona autogestió

 

Aquesta sessió sobre community management constarà de tres blocs principals.

 

Primerament, ensenyarem a organitzar de manera efectiva els continguts a través de l’ús d’un calendari editorial que organitzi tot el contingut que es vol publicar. Veurem com s’elabora un calendari efectiu, de quines parts consta, i posarem exemples pràctics aplicats perquè l’alumne aprengui a planificar el seu propi contingut.

 

A continuació, aprofundirem en aquelles eines imprescindibles per a la gestió i el monitoratge de continguts en xarxes socials, com ara eines d’automatització com ara Hootsuite o eines complementàries com Bitly.

 

Finalment, ens endinsarem en la revisió de les estadístiques que ens permeten mesurar els KPI més importants per obtenir resultats del contingut publicat i veure si la nostra estratègia de continguts està ben enfocada. L’anàlisi de KPI ens servirà per veure quin contingut funciona, quin no ens està aportant res, i com podem millorar els nostres continguts.

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  03/03 a les 10.00 h

 

OBJECTIUS

 

  • Aprendre a organitzar el nostre contingut per ser més efectius com a community managers.
  • Saber utilitzar les eines més útils per a la gestió de continguts.
  • Saber emprar les estadístiques de les xarxes socials més populars per poder mesurar els resultats de totes les accions que duem a terme.


CONTINGUTS

 

  • Ús del calendari editorial: aplicació i bones pràctiques.
  • Ús d’eines d’automatització i monitoratge: Hootsuite.
  • Ús d’eines complementàries: Bit.ly o espaiats de textos.
  • Mesurament d’analítiques principals: Twitter, Facebook i Instagram.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.


Requisits mínims

 

  • Tenir un coneixement bàsic de l’ús de les xarxes socials.
  • Es recomana vincular les xarxes a un compte de Hootsuite (no és imprescindible).

 

FORMADORA

 

Laura Amanda Bahí | Oink My God

 

Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God i assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se al món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als Premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com una de les webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional.

 



 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?