MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Us convidem a participar a una nova sessió dels Esmorzars Label Lab, organitzats per l’Associació de Productors Editors Fonogràfics i Videogràfics de Catalunya (APECAT) amb la col·laboració del Departament de Cultura i del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE). Els esmorzars es duen a terme el darrer dijous de cada mes, amb la finalitat d’impulsar la reflexió, la informació i el debat al voltant de temes d’actualitat del sector de la producció i l’edició musical.
Sembla clar que el valor percebut de la música ha canviat radicalment. Hi ha qui tracta la música no com un producte en si mateix, sinó com un punt d’entrada a una conversa. També s’ha estès la idea d’àlbum com a espectacle i la d’espectacle com a producte.
En un món que permet l’accés universal a tot el catàleg de música, on la tendència global de la tecnologia ha convertit el producte en servei a canvi d’una tarifa mensual, la comunicació requereix d’una actualització constant.
Quan el model de negoci per a la música no requereix d’un àlbum de manera imprescindible i es basa en la subscripció mensual a Spotify o la simple reproducció a través de YouTube, o fins i tot els comentaris d’Instagram, volem reflexionar sobre les dinàmiques de la comunicació digital i els personatges rellevants en xarxes: youtubers, instagramers, perfils...
En aquest context, volem provar de respondre les qüestions següents
Programa
09.00 - 09.15 h Registre i inscripcions
09.15 - 10.30 h Conèixer els influenciadors
10.30 - 11.00 h Cafè de networking
PONENTS
|
Directora d‘Innovació d’Alguna Pregunta, SL. Professora universitària. Doctoranda.
|
|
Directora de Màrqueting Digital de Damm
|
|
Director de Jet Events a Jet Entertainment
|
En col·laboració amb