Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Esmorzars Label Lab. Conèixer els influenciadors (influencers)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
GESTIÓ EMPRESARIAL

SESSIÓ

Esmorzars Label Lab. Conèixer els influenciadors (influencers)

27 set 2018 09:00-11:00   Sala d'actes del Museu Dr. Melcior Colet

Us convidem a participar a una nova sessió dels Esmorzars  Label Lab, organitzats per l’Associació de Productors Editors Fonogràfics i Videogràfics de Catalunya (APECAT) amb la col·laboració del Departament de Cultura i del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE). Els esmorzars es duen a terme el darrer dijous de cada mes, amb la finalitat d’impulsar la reflexió, la informació i el debat al voltant de temes d’actualitat del sector de la producció i l’edició musical.

 

Sembla clar que el valor percebut de la música ha canviat radicalment. Hi ha qui tracta la música no com un producte en si mateix, sinó com un punt d’entrada a una conversa. També s’ha estès la idea d’àlbum com a espectacle i la d’espectacle com a producte.

 

En un món que permet l’accés universal a tot el catàleg de música, on la tendència global de la tecnologia ha convertit el producte en servei a canvi d’una tarifa mensual, la comunicació requereix d’una actualització constant.

 

Quan el model de negoci per a la música no requereix d’un àlbum de manera imprescindible i es basa en la subscripció mensual a Spotify o la simple reproducció a través de YouTube, o fins i tot els comentaris d’Instagram, volem reflexionar sobre les dinàmiques de la comunicació digital i els personatges rellevants en xarxes: youtubers, instagramers, perfils... 

 

En aquest context, volem provar de respondre les qüestions següents

 

  • Com podem comunicar el valor de la música?
  • Com podem avançar cap a la participació del fan?
  • Existeix una oportunitat en la relació de l’artista amb els seus fans?
  • Qui actua com a prescriptor i quines són les dinàmiques?
  • Que defineix un influenciador? Com es mesura l’èxit d’un prescriptor en xarxa? Quin compromís requereix per part de l’artista?
  • Com aconseguir mems? Balls? Reptes?
  • És convenient l’efecte viral per a la comunicació d’un artista?
  • Com pot la indústria musical independent millorar la monetització amb la dinàmica dels fans a la xarxa? 

 

Programa

 

09.00 - 09.15 h     Registre i inscripcions 

 

09.15 - 10.30 h     Conèixer els influenciadors

 

10.30 - 11.00 h     Cafè de networking

 

PONENTS

 

 

 

 

 

Anna Llacher

Directora d‘Innovació d’Alguna Pregunta, SL. Professora universitària. Doctoranda.

 

 

 

 

 

Francesca Soley 

Directora de Màrqueting Digital de Damm

 

 

 

 

 

 

Carles Gilibets

Director de Jet Events a Jet Entertainment

 

 

 

 

 

 

 

 

En col·laboració amb

 

  

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?