Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material taller

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

24 abr 2019 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

Màrqueting per a dispositius mòbils

 

 

Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és sí. En aquesta curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc.

 

CONTINGUTS

 

  1. 1) Whatsapp: la xarxa que més consultem
  2. 2) Eina de fidelització
  3. 3) Públic objectiu
  4. 4) Servei d’atenció al client
  5. 5) Tipus de contingut
  6. 6)Com fer una campanya per Whatsapp
  7. 7)Campanyes de difusió
  8. 8) Imatges, vídeos, gifs animats i missatges de veu
  9. 9) Whatsapp web: optimitzem la feina
  10. 10) Gestió dels contactes
  11. 11) Estudi de casos

 

Taller adreçat a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.

 

Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

 

REQUISITS 

 

 

Els assistents han d’estar donats d’alta al servei de Whatsapp i tenir instal·lada l’aplicació als seus mòbils.

 

FORMADORA

 

 

 

Sílvia Llombart @sllombart

Periodista especialitzada en internet des de 1997. Professora a la UPF i en altres centres, sobre temes de comunicació i internet. Va ser directora del diari digital LaMalla.net des del 2000 fins al 2006 i va liderar l'equip de nous projectes digitals a La Vanguardia fins al 2011. També col·labora amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) dirigint i produint diversos projectes digitals. Treballa en el camp de la consultoria digital i els projectes innovadors. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proper taller I2

Taller d'iniciació a Instagram (17/05/2019)

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?