Màrqueting per a dispositius mòbils
Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és sí. En aquesta curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc.
CONTINGUTS
Taller adreçat a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.
Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
REQUISITS
Els assistents han d’estar donats d’alta al servei de Whatsapp i tenir instal·lada l’aplicació als seus mòbils.
FORMADORA
Sílvia Llombart @sllombart Periodista especialitzada en internet des de 1997. Professora a la UPF i en altres centres, sobre temes de comunicació i internet. Va ser directora del diari digital LaMalla.net des del 2000 fins al 2006 i va liderar l'equip de nous projectes digitals a La Vanguardia fins al 2011. També col·labora amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) dirigint i produint diversos projectes digitals. Treballa en el camp de la consultoria digital i els projectes innovadors.
|
Proper taller I2
Taller d'iniciació a Instagram (17/05/2019)