Aprèn a enfrontar-te a una crisi a les xarxes i a comunicar en temps de crisi per la COVID-19
Com hem de gestionar una crisi a les xarxes socials? Com hem de gestionar un problema que sorgeixi a les nostres comunicacions a Facebook, Instagram i Twitter? Com ens pot afectar com a marca? En aquesta sessió veurem com cal actuar davant una crisi a les xarxes socials i com podem evitar tenir-ne. Aprendrem a fer previsió de crisis i a definir un pla de treball, veurem amb detall com cal actuar durant una crisi (sigui de la mida que sigui) i descobrirem què cal fer un cop hem aconseguit que la crisi s’acabi.
Igualment, veurem com afecta a les nostres xarxes socials la crisi mundial actual que estem vivint per la COVID-19 i descobrirem com treballar-hi, connectar millor amb el nostre públic en un moment com l’actual i com podem aportar valor en la nostra comunicació per gestionar el moment actual.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Sílvia Llombart
Periodista especialitzada en internet des del 1997. Actualment treballa com a professora associada a la Universitat Pompeu Fabra. També imparteix classes de comunicació digital al Col·legi de Periodistes, al Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes, a Barcelona Activa, a diferents departaments de la Generalitat de Catalunya i en altres institucions, mitjans de comunicació i empreses. Paral·lelament, fa tasques de consultoria i assessoria en comunicació. |