Les xarxes social són una autèntica arma de doble fil: són la millor eina per promocionar i posicionar la nostra empresa, però també provoquen una exposició i una susceptibilitat als errors i a la mala praxi que poden comportar greuges per a la nostra imatge. En aquest curs donarem eines per minimitzar errades o desactivar crítiques, tinguin el to que tinguin. Aprendrem a tractar les opinions de l’audiència a les xarxes socials com un actiu per al nostre negoci.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
ADREÇAT A
Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i de la comunicació en línia.
*Obertura d'inscripcions dimarts 15/09 a les 10h
*El divendres dia 18, les persones inscrites rebran les instruccions per accedir a la formació online.
FORMADORA
|
Sílvia Llombart | MAJASCA
Periodista especialitzada en internet des del 1997. Actualment treballa com a professora associada a la Universitat Pompeu Fabra. També imparteix classes de comunicació digital al Col·legi de Periodistes, al Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes, a Barcelona Activa, a diferents departaments de la Generalitat de Catalunya i en altres institucions, mitjans de comunicació i empreses. Paral·lelament, fa tasques de consultoria i assessoria en comunicació. |