Part I: Campanyes d’AdWords a la xarxa de cerca
Alguns pensen que aquesta eina publicitària només és per als qui venen productes d’alt consum, però, en realitat, és una eina molt estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.
METODOLOGIA
Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics i interacció amb les persones assistents.
Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
REQUISITS
Disposar d’un compte de Google.
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
Places limitades segons ordre d'inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat.
CONTINGUTS - Part I: Campanyes d’AdWords a la xarxa de cerca
Introducció a Google AdWords
Què podem fer les empreses culturals amb Google AdWords?
Tipus de campanyes i terminologia bàsica.
Les campanyes a la xarxa de cerca
1. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
El concepte de la subhasta de paraules clau.
La investigació i la segmentació del mercat i la definició dels objectius i les estratègies.L’estratègia d’anàlisi de paraules clau i determinació de les concordances.
2. Creació d’una campanya
L’estructura de les campanyes.
La configuració de campanyes.
La segmentació de clients potencials per ubicació i idiomes.
Les extensions dels anuncis.
La creació d’un anunci de text amb efectivitat.
La introducció de les paraules clau.
L’establiment de preus, la revisió i el registre.
3. Administració d’una campanya
L’estructura d’un compte d’AdWords.
L’edició de qualsevol configuració.
Les opcions de pagament i facturació.
4. Optimització d’una campanya
El principi de rellevància.
De l’AdRank al Quality Score.
Altres eines d’optimització.
5. Control i seguiment
Creació i gestió d’informes.
Seguiment de conversions.
Integració a Google Analytics.
6. Ajuda i recursos addicionals
FORMADOR
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |