MATERIALS DE L'ACTIVITAT
Material de la sessióiCat, una ràdio per promoure el consum musical i cultural (Part1)
iCat, una ràdio per promoure el consum musical I cultural (Part2)
iCat, una ràdio per promoure el consum musical i cultural (Part3)
iCat, una ràdio per promoure el consum musical i cultural (Part4)
Tot i que amb els anys la manera de comunicar-nos amb els mitjans ha canviat, la relació amb els professionals de la comunicació segueix sent cabdal per a la difusió i el coneixement de les manifestacions culturals. Cinc anys després d’abandonar les ones, iCat torna per potenciar la música en català i feta a Catalunya, a més d’incorporar nous programes culturals i musicals temàtics.
Quina és l'oferta d'iCat? Com funcionen els programes? Com s'estableix la relació d'iCat amb el sector cultural i com es trien els temes que són notícia?
Sessió adreçada a gestors i gestores culturals, responsables de comunicació i tots els professionals interessats a conèixer les tendències, la graella i l’estratègia de la comunicació cultural d’iCat.
Programa
11.45 - 12.00 h Inscripcions
12.00 - 12.10 h Obertura a càrrec de Xavier Díaz, director de l'ICEC i Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio.
12.10 - 12.30 h Presentació del model de ràdio d'iCat, a càrrec de Carles Aledo, cap d’iCat.
12.30 - 13.45 h Presentació dels eixos de la programació. Els protagonistes dels programes ens expliquen quins són els focus d’interès, com seleccionen les temàtiques tractades, quin tractament fan de les notícies, i també quins són els canals de comunicació habituals entre la ràdio i el sector cultural.
Modera: Cristina Salvador, directora de l’agència de comunicació aPortada.
Primera part: Magazines i música
Segona part: Temàtics
13.45 – 14.00 h Vermut Networking
En col·laboració amb