Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Iniciació a l'estratègia digital aplicada als projectes musicals I i II
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Iniciació a l'estratègia digital aplicada als projectes musicals I i II

11 mar, 16 mar 18:00-21:00   IL3 - Universitat de Barcelona. Aula 20+21

Postgrau en Gestió Professional de la Indústria Musical: de l’artista al públic

 

L’Institut Català de les Empreses Culturals, per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), col·labora amb el Postgrau en Gestió Professional de la Indústria Musical: de l’artista al públic sota la direcció de ARC – Associació Professional de Representants, Promotors i Managers de Catalunya i desenvolupat conjuntament amb l’Institut de Formació Contínua IL-3 de la Universitat de Barcelona.

 

L’SDE ofereix als professionals que ho desitgin assistir a classes magistrals del Postgrau impartides per agents referents de la indústria de la música, tant locals com estrangers.

 

El Postgrau ofereix una visió global i integradora dels diferents elements que intervenen en l’activitat musical des de la creació fins al públic, ja sigui a través de la creació estratègica de desenvolupament d’un artista, el domini de les xarxes i el negoci digital, la producció d’un esdeveniment musical, la contractació i aspectes legals o la producció discogràfica. Incorpora també l’adquisició de competències transversals com la gestió de projectes, el màrqueting digital i el treball en equip, fonamentals per al desenvolupament professional i la projecció en el sector.

 

Iniciació a l'estratègia digital aplicada a projectes musicals I i II

(Aquesta formació consta de dues parts en dies diferents: 11 i 16 de febrer)

 

Amb el mòdul de comunicació del postgrau volem donar les pautes necessàries per poder analitzar tot el que sigui necessari per comunicar un projecte/producte musical en tota la seva dimensió. S’aprofundirà en l’elaboració d’un pla de comunicació integral, aplicat a un projecte musical, per tal que els alumnes el puguin tenir de base per als seus projectes.

El més important a transmetre és que prenguin consciència de la rellevància que té la comunicació en un projecte musical. Volem posar al seu abast el màxim de coneixement en aquesta matèria, així com totes les eines que creiem que són imprescindibles per tal de poder posar-ho en pràctica.

Han de saber crear, desenvolupar i dotar de contingut la seva «marca» i aquesta és una de les coses que es vol transmetre amb aquest mòdul.

 

Objectius generals:

 

  • Prendre consciència de la importància de la comunicació en un projecte musical, així com veure que es tracta d’una àrea que ha d’estar totalment professionalitzada i en mans de persones amb coneixements de comunicació.
  • No tenir por de parlar de «marca» i així poder desenvolupar tota l’estratègia de comunicació del projecte.
  • Ser conscients que la comunicació no va separada de la resta d’elements que construeixen un projecte/marca: li hem de donar la mateixa importància que a la producció, la programació de continguts, les idees, l’execució, la posada en marxa, etc.
  • Tenir les eines necessàries per poder plantejar i desenvolupar un pla de comunicació.

 

Iniciació a l’estratègia digital aplicada a projectes musicals I

11/03/2020

 

  • Com pensem i apliquem una imatge digital?
  • Què implica l’estratègia digital?
  • El web: la teva carta de presentació
  • Newsletteri màrqueting per correu electrònic: fidelitza la teva comunitat.
  • Un bon ús de les xarxes socials: com idear-ne l’estratègia, dissenyar un manual d’estil i crear uns bons continguts i un bon relat al voltant del teu projecte (storytelling).

 

Iniciació a l’estratègia digital aplicada a projectes musicals II

16/03/2020

 

  • Coneix eines i programes de gestió i planificació.     
  • Com fer campanyes transmèdia i altres accions per arribar a la teva comunitat digital.
  • Com fer una campanya de publicitat digital.
  • Pràctica: ideem, en grups de cinc persones, una campanya de xarxes socials.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

Marta Suriol

La Costa Comunicació

 

Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i màster en Comunicació Interactiva per la Universitat de Barcelona (UB) i l’Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona (EMAV). Està especialitzada en campanyes de comunicació 360° i forma part de l’equip de La Costa Comunicació des del 2008.

 

 

 

 

 

En col·laboració amb

 

 

 

 

SESSIÓ

Iniciació a l'estratègia digital aplicada als projectes musicals I i II


L’SDE ofereix als professionals que ho desitgin assistir a classes magistrals del Postgrau en Gestió Professional de la Indústria Musical: de l’artista al públic, impartides per agents referents de la indústria de la música. En aquesta tercera sessió s'abordarà els aspectes fiscals de l'activitat de tots els rols del sector musical.

HORARI

11-03-2020, 16-03-2020. 18:00h-21:00 hores

ESPAI

IL3 - Universitat de Barcelona. Aula 20+21
Ciutat de Granada, 131.
Barcelona 08018.
Veure mapa
Fes clic per tancar el mapa

AFORAMENT

20 places

Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?