Internet és com un ésser viu, evoluciona i va canviant per adaptar-se a les necessitats del seu entorn. Aquesta és una sessió d’actualització per als professionals del màrqueting digital. A la sessió veurem com han canviat els llocs web el darrer any, quins canvis ha fet Google en el seu algoritme i com afecten el nostre lloc web, veurem les darreres novetats en publicitat online, també les noves funcionalitats que ens estan oferint les xarxes socials i com podem adaptar la nostra estratègia de comunicació als canvis del 2021.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 19/01 a les 10.00 h
OBJECTIUS
Posar al dia els coneixements en màrqueting digital de les persones responsables d’aquesta àrea en les empreses i les organitzacions culturals i creatives.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | Quadrant Alfa, SL
Especialista en Negocis Digitals (eBusiness), professora de eBusiness i Digital Analytics a La Salle – URL i Directora de Quadrant Alfa, S.L. empresa de consultoria especialitzada en digitalització de negocis. També ha estat sòcia fundadora i Directora General de l’empresa Comercio Digital, S.A. que engloba entre altres, SoloStocks.com el major mercat B2B d’Espanya i que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet com GEAIPC (una consultora en Marketing Digital), ALT64 (l’empresa que importa a Espanya els Eyetrackers [monitors d’ordinador que funcionen amb la mirada]), entre altres. Actualment està realitzant el seu Doctorat en “Business Model Adaptation” a La Salle - URL i participa activament en les activitats del grup de recerca de l’Innova Institute d’aquesta institució, dedicat a investigar com els canvis en la tecnologia afecten els models de negoci de les empreses.
|