Internet és com un ésser viu, evoluciona i va canviant per adaptar-se a les necessitats del seu entorn. Aquesta és una sessió d’actualització per als professionals del màrqueting digital. Veurem com han canviat els llocs web el darrer any, quins canvis ha fet Google en el seu algoritme i com ens afecten el nostre lloc web. També veurem les darreres novetats en publicitat en línia, les noves funcionalitats que ens estan oferint les xarxes socials i com adaptar la nostra estratègia de comunicació als canvis del 2022. Així mateix, veurem com ens hem de preparar per a un món sense galetes, ja que el 2023 deixaran de funcionar en la major part dels navegadors.
OBJECTIUS
Posar al dia els coneixements en màrqueting digital de les persones responsables d’aquesta àrea en les empreses i les organitzacions culturals i creatives.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | Quadrant Alfa, SL
Especialista en Negocis Digitals (eBusiness), professora de eBusiness i Digital Analytics a La Salle – URL i Directora de Quadrant Alfa, S.L. empresa de consultoria especialitzada en digitalització de negocis. També ha estat sòcia fundadora i Directora General de l’empresa Comercio Digital, S.A. que engloba entre altres, SoloStocks.com el major mercat B2B d’Espanya i que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet com GEAIPC (una consultora en Marketing Digital), ALT64 (l’empresa que importa a Espanya els Eyetrackers [monitors d’ordinador que funcionen amb la mirada]), entre altres. Actualment està realitzant el seu Doctorat en “Business Model Adaptation” a La Salle - URL i participa activament en les activitats del grup de recerca de l’Innova Institute d’aquesta institució, dedicat a investigar com els canvis en la tecnologia afecten els models de negoci de les empreses.
|