Com utilitzar Google Ads per promocionar els seus productes, serveis i esdeveniments
Definirem quin profit pot treure una empresa del sector cultural de fer campanyes publicitàries a Google Ads. Descobrirem els diferents tipus de campanyes, el seu funcionament general i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de les campanyes (com crear el brífing d’una campanya) i determinarem què s’ha de promocionar, a qui, quan i on. Explicarem, en termes generals, les claus principals de les campanyes de recerca, display, vídeo i shopping, així com les seves variants, com ara les campanyes de remàrqueting.
Aquesta sessió és d’introducció i està orientada a usuaris que no dominen Google Ads o que el fan servir en un nivell bàsic.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).
|