Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Introducció a Google Ads
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Introducció a Google Ads

5 oct 10:00-13:00   EN LÍNIA   tancada

 

Com utilitzar Google Ads per promocionar els seus productes, serveis i esdeveniments

 

Definirem quin profit pot treure una empresa del sector cultural de fer campanyes publicitàries a Google Ads. Descobrirem els diferents tipus de campanyes, el seu funcionament general i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de les campanyes (com crear el brífing d’una campanya) i determinarem què s’ha de promocionar, a qui, quan i on. Explicarem, en termes generals, les claus principals de les campanyes de recerca, display, vídeo i shopping, així com les seves variants, com ara les campanyes de remàrqueting.

 

Aquesta sessió és d’introducció i està orientada a usuaris que no dominen Google Ads o que el fan servir en un nivell bàsic.

 

CONTINGUTS

 

  • Introducció al SEM i al SEA (search engine marketing i search engine advertising). El concepte de la subhasta. Terminologia bàsica i estructura de les campanyes de Google Ads.
  • Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya. Segmentació, objectius i definició de les estratègies. El brífing d’una campanya.
  • Definició i característiques principals dels diferents tipus de campanyes: recerca, display, vídeo, shopping i remàrqueting. Aspectes destacats que cal tenir en compte a l’hora de crear campanyes.
  • Les claus per administrar i gestionar una campanya. Generació i interpretació d’informes de rendiment per arribar a conèixer el ROI.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

 

FORMADOR

 

 

 

 

 

 

Víctor de Francisco | Reexporta

 

 

Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).

 

 

 

 

SESSIÓ

Introducció a Google Ads


Hi ha gent que pensa que aquesta eina publicitària només s’adreça a qui ven productes d’alt consum, però realment és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món.

HORARI

05-10-2021. 10:00h-13:00 hores

ESPAI

EN LÍNIA

AFORAMENT

100 places

OBSERVACIONS

Aquesta activitat s'impartirà a través de la plataforma gratuïta ZOOM. Les persones inscrites rebran l'enllaç amb la invitació per correu electrònic el dia abans.

En les activitats en línia es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació i que s’hagin identificat, dins la sessió, amb les seves dades d’usuari SDE. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el justificant d’assistència corresponent.


Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?