Com utilitzar el nou Google Analytics (GA 4.0) per millorar el ROI del teu web
Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i accions futures per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari, s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, per entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a la creació d’un tauler de control propi i personalitzat.
Aquest 2021 hem de conviure amb dues versions de Google Analytics: la universal (la que tenim la majoria) i GA 4.0, la nova actualització d’aquesta eina, que encara està en versió beta. Evidentment, treballarem amb la versió GA 4.0, i també explicarem com es pot fer la migració per a qui actualment faci servir la versió universal.
Cal recordar que aquest seminari web és d’introducció i està orientat a usuaris que fan servir Google Analytics en un nivell bàsic.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).
|