Què és el màrqueting digital, com funciona i quines estratègies aplicar a la teva marca
El màrqueting digital és un tema extens que pot arribar a provocar vertigen a l’usuari que no el domina. Amb aquesta sessió d’introducció al màrqueting pretenem trencar les barreres que ens separen del món digital per tal de tenir una primera aproximació al món del màrqueting digital i entendre els pilars principals que el formen.
La sessió repassarà conceptes clau imprescindibles per entendre el màrqueting i profunditzarà en els diferents canals existents, aturant-nos en cadascun d’aquests canals i en les seves aplicacions. S’establirà una clara diferència entre canals de pagament i canals orgànics per comprendre quan és ideal utilitzar-los.
També es veuran exemples d’estratègies reals de màrqueting digital per fer-nos una idea de com és un pla d’acció realista i aplicable.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Laura Amanda Bahí | Oink My God
Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God i assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se al món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als Premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com una de les webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional. |