Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Introducció al màrqueting: entén el màrqueting i prioritza accions

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Introducció al Màrqueting

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Introducció al màrqueting: entén el màrqueting i prioritza accions

22 jun 2021 10:00-12:00   EN LÍNIA

 

Què és el màrqueting digital, com funciona i quines estratègies aplicar a la teva marca

 

El màrqueting digital és un tema extens que pot arribar a provocar vertigen a l’usuari que no el domina. Amb aquesta sessió d’introducció al màrqueting pretenem trencar les barreres que ens separen del món digital per tal de tenir una primera aproximació al món del màrqueting digital i entendre els pilars principals que el formen.

 

La sessió repassarà conceptes clau imprescindibles per entendre el màrqueting i profunditzarà en els diferents canals existents, aturant-nos en cadascun d’aquests canals i en les seves aplicacions. S’establirà una clara diferència entre canals de pagament i canals orgànics per comprendre quan és ideal utilitzar-los.

 

També es veuran exemples d’estratègies reals de màrqueting digital per fer-nos una idea de com és un pla d’acció realista i aplicable.

 

OBJECTIUS

 

  • Introduir-se en el món del màrqueting digital.
  • Entendre els conceptes clau del màrqueting digital.
  • Aprendre quins són els canals propis del màrqueting digital.
  • Aprendre les bases per desenvolupar una estratègia 360°.

 

CONTINGUTS

 

  • Què és el màrqueting digital
  • Beneficis del màrqueting digital
  • Conceptes clau
  1. Buyer persona
  2. Embut de vendes
  3. Context i competència
  • Glossari de conceptes bàsics
  • Màrqueting orgànic vs. màrqueting de pagament: diferències
  • Canals de pagament
  1. Social ads
  2. Google Ads
  • Canals orgànics
  1. Màrqueting de continguts (blog, xarxes socials…)
  2. Màrqueting d’influenciadors (influencers)
  3. Màrqueting per correu electrònic (e-mail marketing)
  4. SEO
  • Exemple pràctic d’estratègia de màrqueting digital

 

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu. 

 

 

FORMADORA

 

Laura Amanda Bahí | Oink My God

 

Sòcia fundadora de l’agència de màrqueting digital Oink My God i assessora de màrqueting i consultora d’empreses que volen introduir-se al món digital. Especialitzada en estratègia digital, creació de contingut i publicitat en línia, ha estat finalista als Premis Bitácoras pel millor blog de màrqueting en línia i ha posicionat Oink My God com una de les webs de màrqueting amb més visites i subscriptors del panorama nacional.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?