Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO
L’optimització web als cercadors o posicionament orgànic (SEO, de l’anglès search engine optimization) és un conjunt d’accions orientades a millorar la posició dels webs a la llista de resultats de Google, Baidú, Yandex o altres cercadors d’internet.
Molta gent pensa que el SEO consisteix a posar paraules clau als títols del web, a disposar d’URL amigables amb paraules clau, a establir un contingut enriquit pels cercadors i també pels usuaris, etc. És cert, però això només són tres variables de més de 200. La tècnica del SEO consisteix a complir tantes variables com ens permetin els nostres recursos tècnics, humans i financers.
Per explicar aquestes variables, utilitzem una metodologia basada en tres passos, ideal perquè microempreses i pimes del sector cultural entenguin el SEO i puguin complir el màxim de criteris d’una forma realista.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADOR
Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).