Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Introducció al posicionament orgànic als cercadors (SEO)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Introducció al posicionament orgànic als cercadors (SEO)

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Introducció al posicionament orgànic als cercadors (SEO)

7 set 2021 10:00-13:00   EN LÍNIA

 

Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO

 

L’optimització web als cercadors o posicionament orgànic (SEO, de l’anglès search engine optimization) és un conjunt d’accions orientades a millorar la posició dels webs a la llista de resultats de Google, Baidú, Yandex o altres cercadors d’internet.

 

Molta gent pensa que el SEO consisteix a posar paraules clau als títols del web, a disposar d’URL amigables amb paraules clau, a establir un contingut enriquit pels cercadors i també pels usuaris, etc. És cert, però això només són tres variables de més de 200. La tècnica del SEO consisteix a complir tantes variables com ens permetin els nostres recursos tècnics, humans i financers.

 

Per explicar aquestes variables, utilitzem una metodologia basada en tres passos, ideal perquè microempreses i pimes del sector cultural entenguin el SEO i puguin complir el màxim de criteris d’una forma realista.

 

CONTINGUTS

 

  • Passos necessaris per arribar a posicionar-se: les aranyes (spiders) i la indexació. Punts bàsics conceptuals i tecnològics, i eines d’indexació bàsiques que ajuden en aquesta tasca.
  • La importància de la rellevància dels continguts: la densitat i la prominència. Com redactar continguts pensant en el SEO. Aplicació de l’estratègia de paraules clau per idiomes, països i nuclis semàntics.
  • L’autoritat i els rànquings: entendre el funcionament dels algoritmes dels cercadors i què els diferencia.
  • Com mantenir el SEO local o internacional al llarg del temps. Planificació i metodologia.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

 

FORMADOR

 


Víctor de Francisco | Reexporta

 

Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).

 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?