Aprèn a crear pàgines d’aterratge optimitzades
El curs «Landing pages: aplicacions i bones pràctiques» pretén ser una eina d’aproximació per a totes aquelles persones que vulguin aprendre a estructurar de manera òptima una pàgina d’aterratge i aconseguir millorar la taxa de conversió.
A través de les diferents lliçons del curs, comprendrem què és una pàgina d’aterratge, per a què serveix, quins són els beneficis de tenir-ne i quins elements són imprescindibles per al seu funcionament correcte. També veurem com ha de ser l’estructura ideal i quines són les bones pràctiques que cal seguir i els errors que cal evitar per aconseguir pàgines d’aterratge que funcionin.
Un cop tots els conceptes hagin quedat clars, farem un repàs a les principals eines digitals que es poden utilitzar per crear landing pages, tant gratuïtes com de pagament, i finalitzarem el curs presentant diversos casos d’èxit per analitzar què fa que una pàgina d’aterratge funcioni o no.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADOR
|
Daniel Bautista | Oink My God
Gestor de comptes i clients a l’agència de màrqueting digital i comunicació Oink My God. Formador i consultor en diferents àrees de màrqueting digital, té una àmplia experiència en clients multidisciplinaris i processos estratègics per a empreses de diferents formats. En l’àmbit acadèmic, titulat en Relacions Públiques i Màrqueting per la Universitat de Gal·les i postgrau en Direcció i Administració d’Empreses. Ha treballat per a clients del sector públic i privat entre els quals podem trobar diferents ajuntaments o empreses com Unilever, Swarovski, Clarks, Alcon, Fira de Barcelona i Gullón.
|