Dins els marc del Pla d'impuls de les Arts Visuals, l'Institut Català de les Empreses Culturals, la Direcció General de Promoció Cultural i Biblioteques i la Plataforma d’Arts Visuals de Catalunya organitzen un mòdul formatiu adreçat a les professionals de les arts visuals que té com a objectiu afavorir la millora de la qualitat en la gestió de projectes i alhora afavorir i promoure les bones pràctiques en tots els processos de gestió i consecució.
Aquesta sessió té com a objectiu apropar el funcionament de les licitacions a les professionals de l’Administració pública. Es treballarà el context normatiu actual (Llei 9/2017) i el desenvolupament d’eines per elaborar licitacions, donant l èmfasi especial a la definició de criteris socials, les mesures especials d’execució i l'elaboració del pressupost base de licitació així com a l’enfocament dels procediments des d’una perspectiva de compra pública responsable.
Sessió adreçada a professionals de les arts visuals vinculades professionalment a l’administració pública i interessades a conèixer els aspectes legals de les licitacions.
10.00 - 10.10 h. Benvinguda i presentació de la sessió a càrrec de Miquel Curanta, director de l'Institut Català de les Empreses Culturals.
10.10 - 11.30 h. Primera part.
11.30 - 11.50 h. Pausa
11.50 – 13.50 h. Segona part
13.50 - 14.00 h. Torn de preguntes i tancament
Formador
Marc Vilanova Fernàndez Sociòleg i soci consultor de Facto Cooperativa SCCLP, especialitzat en contractació pública i el desenvolupament d’estratègies de compra pública responsable. |
En col·laboració