Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Màrqueting d'influencers: com fer créixer la teva marca

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Màrqueting d'influencers

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Màrqueting d'influencers: com fer créixer la teva marca

29 jun 2021 10:00-13:00   EN LÍNIA

 

Optimitza les col·laboracions amb els influencers adequats

 

Aquesta sessió posa el focus a entendre què és el màrqueting d’influenciadors i com utilitzar aquesta tècnica com a eina clau en l’estratègia global de màrqueting digital. Es pretén mostrar com gestionar campanyes amb influenciadors i fer créixer la dimensió de la nostra marca en l’àmbit digital.

 

El temari es divideix en cinc blocs diferents que pretenen:

 

  • Descobrir el màrqueting d’influenciadors i tots els conceptes que l’envolten.
  • Endinsar-se en les diferents tipologies d’influenciadors i en les varietats de col·laboracions que es poden dur a terme.
  • Aprendre a establir els objectius adequats.
  • Conèixer les eines principals que ens ajudaran a l’hora de buscar influenciadors i de mesurar l’èxit de les campanyes.
  • Seguir bones pràctiques perquè les campanyes tinguin èxit i aprendre amb els casos d’èxit de col·laboracions reals.

 

 

OBJECTIUS

 

  • Conèixer els conceptes clau.
  • Aprendre les diferents tipologies d’influenciadors.
  • Ser capaç de mesurar les mètriques oportunes d’una col·laboració amb influenciadors.
  • Conèixer dues de les eines principals de cerca d’influenciadors.
  • Ser capaç de gestionar una campanya amb influenciadors.

 

 

CONTINGUTS

 

  • Què és el màrqueting d’influenciadors i quins avantatges té
  • Què és un influenciador o líder d’opinió
  • Conceptes clau
  1. Buyer persona
  2. Compromís (engagement)
  3. Prescriptors
  4. Llistat (listing) i abast (outreach)
  5. Presentació (pitch)
  6. Contingut de marca (branded content)
  • Tipologies d’influenciadors
  1. Megainfluenciadors i celebritats
  2. Macroinfluenciadors
  3. Microinfluenciadors i nivell mitjà
  4. Nanoinfluenciadors
  • Eines per buscar influenciadors en xarxes socials
  1. Heepsy
  2. HypeAuditor
  • Com plantejar els objectius correctes
  • Diverses campanyes que es poden fer amb influenciadors
  1. Enviament de producte
  2. Publicacions patrocinades
  3. Ambaixador de marca
  4. Entrevistes
  5. Disseny o creació d’un producte personalitzat
  6. Blogtrip
  7. Esdeveniments
  8. Codis de descompte
  • Eines per analitzar campanyes d’influenciadors
  • Mètriques i KPI
  • Com començar una conversa amb l’influenciador
  • Bones pràctiques
  • Casos d’èxit

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

 

FORMADORA

 

Irene García | Oink My God

 

La Irene García és sòcia cofundadora d’Oink My God, agència de màrqueting digital de Barcelona, i redactora d’un dels blogs de màrqueting digital de parla hispànica més coneguts. Té una extensa trajectòria professional en el món digital, àmbit en el qual treballa des de fa més de vuit anys. Experta en publicitat digital i creació de continguts, ha creat estratègies de màrqueting digital per a grans clients, nacionals i internacionals, i s’ha convertit en una de les veus més expertes del sector. És també formadora de màrqueting digital. Ha format centenars d’alumnes de manera presencial i digital, i ha intervingut en conferències sobre màrqueting digital d’arreu del país.

 


 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?