Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Quin és el millor gestor de continguts per a mi?

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Gestor Continguts

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Quin és el millor gestor de continguts per a mi?

16 nov 2021 10:00-12:00   EN LÍNIA

 

Vols fer el teu web o la teva botiga en línia i no saps per on començar?

 

En aquesta formació mirarem de donar resposta a una de les preguntes més habituals de professionals i empreses a l’hora de fer-se presents a internet: quina és la millor eina per fer un web, un blog o una botiga en línia?

 

Presentarem les característiques bàsiques de les eines més utilitzades per a la creació de webs i botigues: WordPress, Joomla, Drupal, Wix, Webnode, Squarespace, PrestaShop, Magento i Shopify. Analitzarem els pros i els contres de cadascuna d’aquestes eines i el perfil d’usuari per al qual estan concebudes, i veurem exemples de botigues i llocs web corporatius fets amb cadascun d’aquests gestors de continguts perquè els assistents en puguin veure la potència i la flexibilitat.

 

OBJECTIUS

 

  • Explicar les característiques bàsiques del programari existent més popular per crear un lloc web o una botiga en línia.
  • Oferir elements de decisió i consells per destriar el millor gestor de continguts d’acord amb les necessitats i habilitats de cadascú.
  • Resoldre els dubtes que puguin tenir els assistents.

 

CONTINGUTS

 

  • Quin tipus de presència en línia em cal? Web corporatiu, blog o botiga.
  • Què és un gestor de continguts i quins tipus de sistemes de gestió de continguts (SGC) podem trobar al mercat?
  1. Serveis en línia.
  2. Gestors de contingut de programari lliure.
  3. Webs a mida.
  4. Pros i contres de cadascuna de les opcions.
  • Característiques bàsiques dels gestors més utilitzats per a la creació de blogs mitjançant exemples: WordPress i Blogger.
  • Característiques bàsiques dels gestors més utilitzats per a la creació de webs corporatius mitjançant exemples: WordPress, Joomla, Drupal, Wix, Webnode i Squarespace.
  • Característiques bàsiques dels gestors més utilitzats per a la creació de botigues mitjançant exemples: WordPress, Drupal, PrestaShop, Magento i Shopify.
  • Passos que he de seguir per triar el gestor més adient a les meves necessitats i habilitats tecnològiques.


Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu que estiguin pensant a fer o redissenyar un lloc web corporatiu, un blog, una botiga en línia o un catàleg de serveis i que no sàpiguen quin gestor de continguts escollir.

 

 

FORMADORA

 

 

Alejandra Ferrer

 

Professora de màrqueting i desenvolupament web. Des del 2006, està al capdavant de Magma3interactiva, una microempresa dedicada al desenvolupament web, la virtualització de continguts i la formació en noves tecnologies en les àrees de disseny, multimèdia, creació web, e-learning, internet i empresa, màrqueting... de moment. ;) Treballa per a Barcelona Activa des de l’any 1998. Ha impartit formació presencial i virtual en universitats, col·legis professionals, diversos departaments de la Generalitat de Catalunya, entitats municipals, consorcis i empreses.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?