Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Segmentació de públics a Meta Ads (Instagram i Facebook Ads)
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Segmentació de públics a Meta Ads (Instagram i Facebook Ads)

28 mar 10:00-12:30   Online   tancada

Com crear audiències guanyadores mitjançant la segmentació

Perquè una campanya de publicitat en línia funcioni, és essencial segmentar adequadament el públic al qual van dirigits els anuncis. Amb aquest taller, l’alumnat aprendrà a segmentar l’audiència a Meta Ads (Instagram i Facebook Ads) segons la fase de l’embut en el qual es trobi.

 

Aquest curs està plantejat per dotar totes les empreses que el facin de la informació suficient per poder crear tota mena de públics a la plataforma de publicitat en línia de Meta (què és un públic, quins tipus de públics hi ha, quines fases té un embut de conversió, com crear públics al Business Manager).

 

CONTINGUTS

- Què són els públics de Meta Ads?

- Què és un embut de vendes i quines són les seves etapes?

- Quins públics cal fer servir a cada etapa de l’embut?

- Quins públics hi ha a Meta Ads?

- Com construir públics a Meta Ads.

- Com fer una previsió de l’audiència de les teves campanyes.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

 

FORMADORA

 

Irene García | Oink My God

 

 

Irene García és sòcia cofundadora d’Oink My God, agència de màrqueting digital de Barcelona, i redactora d’un dels blogs de màrqueting digital de parla hispànica més coneguts. Té una extensa trajectòria professional en el món digital, àmbit en el qual treballa des de fa més de vuit anys. Experta en publicitat digital i creació de continguts, ha creat estratègies de màrqueting digital per a grans clients, nacionals i internacionals, i s’ha convertit en una de les veus més expertes del sector. És també formadora de màrqueting digital. Ha format centenars d’alumnes de manera presencial i digital, i ha intervingut en conferències sobre màrqueting digital d’arreu del país.

   

 

SESSIÓ

Segmentació de públics a Meta Ads (Instagram i Facebook Ads)


En aquest taller explicarem com aprendre a segmentar correctament una campanya publicitària en línia en canals com Instagram Ads o Facebook Ads. Només a través d’una segmentació correcta aconseguirem rendibilitzar les nostres campanyes en línia i, per això, és molt important que les marques aprenguin a segmentar correctament per esprémer al màxim les seves inversions publicitàries.

HORARI

28-03-2023. 10:00h-12:30 hores

ESPAI

Online

AFORAMENT

150 places

Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?