La teva empresa té una història per explicar. Descobreix-la amb una cirurgia narrativa. Connecta amb el teu usuari mitjançant el relat de marca (storytelling).
OBJECTIU
Amb el taller de relat de marca (storytelling), el participant tindrà un nou enfocament per definir la seva estratègia de comunicació i aconseguir connectar amb un usuari que busca viure experiències emocionants per compartir.
CONTINGUT
Part I
El poder de les històries - Introducció al relat de marca (storytelling).
Part II
Models d’històries - Construeix el relat de la teva marca.
Part III
Casos d’estudi - Marques que aposten pel relat de marca.
Part IV
Diagnòstic narratiu - Què explica la teva marca?
Part V
Cirurgia narrativa - Transforma la teva marca en un personatge.
FORMADORS
Llicenciada en publicitat per la Universitat de Panamà i màster en cinema i televisió per la Universitat Autònoma de Barcelona. Apassionada de les històries, ajuda les marques a connectar amb l’usuari a través d’estratègies de comunicació en què el protagonista és l’usuari.
Llicenciat en comunicació audiovisual (UPF). Professor de postgrau a la Universitat Autònoma de Barcelona, TecnoCampus i a INESDI Digital Business School, on imparteix classes de narrativa transmèdia. Especialista en narrativa transmèdia (storytelling transmedia). A Goodmoment dissenya estratègies de comunicació per a marques amb la narrativa com a eix central per a diferents plataformes.