MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
El desenvolupament de públics s’ha convertit en un dels eixos principals en la gestió d’organitzacions culturals. Les estratègies i les accions busquen implicar les persones amb la tasca artística, formar comunitats al voltant de les propostes programàtiques i donar rellevància a la funció dels espais en els seus territoris.
El taller, amb exercicis pràctics dels participants, revisa enfocaments actualitzats i ofereix orientacions estratègiques per a l’elaboració d’un pla a partir del Sistema de Desenvolupament de Públics. Aquest model relaciona les variables del capital cultural i l’interès de les persones, i aborda de manera sinòptica les estratègies que impulsen sovint les organitzacions (creació de públics, formació de públics, ampliació de públics i fidelització de públics), identificant quatre grups amb els quals treballar (públics regulars o habituals, ocasionals, potencials i no públics).
Continguts:
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 2 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.
|
|
Javier Ibacache Crític i programador d’arts escèniques. Gestor cultural especialitzat en projectes de desenvolupament de públics. Periodista i llicenciat en Comunicació Social per la Universitat de Xile. Va ser impulsor del programa Escola d’Espectadors a Xile (2006-2011) i director de programació i audiències del Centre Gabriela Mistral (GAM; 2010-2016). És docent de postgrau en programes de gestió cultural i formació de públics. Des del 2018 és cap de la Unitat de Programació i Públics del Ministeri de les Cultures, les Arts i el Patrimoni, de Xile. A més, és director de l’edició per a Llatinoamèrica de la revista Conectando Audiencias i productor executiu del programa Ciencias + Artes + Audiencias. |