MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Compartint emocions visuals
Fa poc que us heu obert un perfil a Instagram? Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 1.000 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte.
OBJECTIUS
Conèixer les possibilitats que la xarxa social Instagram ofereix des del punt de vista tècnic i introduir-se, igualment, al protocol de relacions i la interacció que s’hi estableix, per tal de poder iniciar-hi una presència adequada.
METODOLOGIA
El taller serà eminentment pràctic i, durant aquesta sessió, adquirirem tots els coneixements
aplicant-los directament al perfil que gestionem.
CONTINGUT
1. Per què hem de ser a Instagram?
2. Funcionament tècnic i funcionalitats
3. Una app en constant evolució
4. Protocol de relacions i interacció
5. Perfils que ens inspiren i principis útils
6. Gestió d’Instagram des d’un ordinador
FORMADORS
Rosa Comes @rosacomes
Gestora cultural i tècnica en comunicació. Llicenciada en filologia catalana i postgrau en teoria i estètica de l’art contemporani. Fa setze anys que treballa a l’administració pública, on s'ha especialitzat en l’acció cultural a Internet. Actualment és tècnica al Departament de Comunicació Corporativa de l’Ajuntament de Tarragona, des d’on coordina la l’estratègia 3.0 de Cultura, Festes i Patrimoni. En l’àmbit privat, és cofundadora de la comunitat oficial d’InstagramersTGN, de la qual exerceix de mànager des del 2011, i, des de l’abril de 2016, a més, és mànager del perfil @igerscatalonia. Ha impartit classes de gestió cultural i Internet a la Biblioteca Pública de Tarragona, a la xarxa de centres cívics de la ciutat i a la Universitat Rovira i Virgili en màsters i postgraus relacionats amb les humanitats.
|
||
Albert Anguera @aangueraroig
Mànager d’InstagramersTGN, d’Instagramers Catalonia i community manager. D’ofici delineant, amb els anys ha canviat d’orientació laboral i s’ha especialitzat en la gestió de xarxes socials, especialment Instagram, a partir de la seva implicació en la comunitat oficial d’Instagramers de Tarragona i en empreses d’altres sectors. En aquest àmbit, a banda de la gestió de la xarxa, ha organitzat tot tipus d’accions participatives, com ara concursos, «instameets» o trobades, visites guiades o «instawalks», tallers fotogràfics... És creador i desenvolupador del projecte IgersMap, «el primer mapa del món creat per i per a instagramers», que s’ha implantat a Tarragona, Girona, Saragossa, Bilbao, Barcelona, Madrid, Lleida, València i les Balears. Ha impartit classes sobre Instagram a la Biblioteca Pública de Tarragona, a la xarxa de centres cívics de la ciutat i a la Diputació de Tarragona.
|