Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Taller d’analítica web
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
TALLER:

Taller d’analítica web

1 jul 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra web

 

 

Google Analytics ja és l’eina d’analítica més utilitzada en la indústria cultural. Sense informació de com actuen els nostres usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions digitals per anar millorant el nostre retorn d’inversió (ROI).

 

En aquest taller intentarem extreure el màxim profit d’aquesta eina, des d’entendre i aprendre les mètriques més importants a partir de la configuració inicial fins a crear un quadre de comandament personalitzat propi.

 

CONTINGUT

 

  • Configuració inicial

      - Punts necessaris del funcionament tècnic d’Analytics al nostre web.

      - Definició, organització i configuració dels comptes, les propietats i les vistes.

      - Descobriment de les diferents definicions i mètriques avançades personalitzades.

 

  • Configuració d’objectius i conversions

      - Com podem definir objectius clars, que funcionin, per mesurar el retorn de les accions de màrqueting digital.        - Embuts de conversió (funnels) i objectius intel·ligents. Configuració del comerç electrònic. Creació d’esdeveniments (events).

 

  • Navegació per les opcions generals

      - Repàs i característiques principals de l’audiència, l’adquisició, el comportament i les conversions.

      - Descobriment de les mètriques més adients per a cada negoci. URL Builder.

 

  • Configuració de segments

      - Com podem seccionar les dades de Google Analytics, fer proves i obtenir resultats mesurables.

      - Creació de segments personalitzats i combinats per comparar i analitzar dades concretes.

 

  • Informes personalitzats i creació d’un quadre de comandament

      - Com podem definir i configurar informes per crear un quadre de comandament personalitzat.

 

  • Configuració de filtres globals

      - Filtres més usuals; control del contingut brossa (spam), IP pròpia, subdominis…, i aplicació a les vistes.

 

  • Ajuda i recursos addicionals

 

ADREÇAT A

Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.

 

REQUERIMENTS

És imprescindible portar preferiblement un ordinador portàtil o una tauleta amb connexió wifi i cable d’alimentació.

 

Cal disposar d’accés a Google Analytics des d’una web (preferiblement en versió d’administrador).

Per assistir a aquest taller són necessaris uns mínims de coneixements. Es recomana visualitzar el curs bàsic oficial següent de Google: PREPARACIÓ DEL CURS

  • Seleccioneu el primer curs: «Google Analytics per a principiants». A la pantalla següent, premeu sobre el botó «Registrar-se».
  • Ompliu la petita enquesta de dos passos, tal com s’indica.
  • A partir d’aquesta pàgina podreu seguir el curs. RECORDEU, només els dos primers mòduls:

1. Introducció a Google Analytics

2. Disseny d’Analytics

  • Es tracta de seguir el procés, on trobareu continguts textuals, vídeos i demostracions. En principi no cal que ompliu les avaluacions del final de cada lliçó. Aquests coneixements seran bàsics per aprofitar al màxim el taller.

 

PAGAMENT

El taller és de pagament. El preu és de 15 € en total. No es retornarà l’import en cap cas.

 

FORMADOR

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat de Management Internacional; màster en Finances, i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats. És professor a la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU i l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF), on imparteix l’assignatura de Màrqueting Digital. Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya per impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007 - AdWords Seminar Leader) i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és el director del màster en Administració de Negocis a Internet de la UB i del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF. Pel que fa a l’àmbit empresarial, és el director de Reexporta, consultoria estratègica d’internet que fa accions a internet a tot el món des del 2004.

 

TALLER

Taller d’analítica web


Google Analytics ja és l’eina d’analítica més utilitzada en la indústria cultural. Sense informació de com actuen els nostres usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions digitals per anar millorant el nostre retorn d’inversió (ROI). En aquest taller intentarem extreure el màxim profit d’aquesta eina, des d’entendre i aprendre les mètriques més importants a partir de la configuració inicial fins a crear un quadre de comandament personalitzat propi.

HORARI

01-07-2020. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born
Passeig de Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa
Fes clic per tancar el mapa

AFORAMENT

30 places

Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?