MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.En aquesta sessió ens centrarem en com podem crear el pla estratègic de comunicació en línia d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors en línia, com es fixen uns objectius, com podem definir una estratègia per fer créixer el nombre de clients, com es duu a terme una estratègia de marca i com podem implementar una estratègia de comunicació. També ens centrarem en com es trien les tàctiques que ens portaran als objectius escollits, com podem fer un pla d’acció en líniaque inclogui el lloc web, les xarxes socials i el màrqueting per correu electrònic (e-mail marketing), i, finalment, quins indicadors d’èxit hauríem de seguir per assegurar-nos que assolim els objectius.
CONTINGUTS
ADREÇAT A
Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.
REQUERIMENT
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb connexió wifi i cable d‘alimentació.
PAGAMENT
El taller és de pagament. El preu és de 15 € en total. No es retornarà l‘import en cap cas.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa
Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris. |