Com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per promocionar els seus productes, serveis i esdeveniments
Aquesta activitat consta de 2 sessions, el 29 i el 30 de setembre, amb una única inscripció.
Alguns pensen que aquesta eina publicitària només és per als que venen productes d’alt consum, però realment és una eina molt estratègica per dur a terme accions locals i mòbils, i a qualsevol país del món! En aquest taller aprendrem com una empresa cultural pot treure el màxim profit de Google Ads, planificant i construint campanyes de manera pràctica.
Taller de Google Ads I (SEM)
Descobrirem els tipus de campanyes, el seu funcionament i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de campanyes, determinant què promocionar, a qui, quan i on. Començarem a construir una campanya de recerca (search) efectiva descobrint les claus per administrar-la i optimitzar-la.
CONTINGUT
ADREÇAT A
Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.
REQUERIMENTS
Als que ja tenen campanyes actives, els caldrà poder accedir a Google Ads. Recomanem visualitzar els vídeos d’introducció.
Per a les empreses que no tenen campanya activa,és imprescindible visualitzar els vídeos d’introducció abans del curs:
*Obertura d'inscripcions dimarts 23/09 a les 10h
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat de Management Internacional; màster en Finances, i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats. És professor a la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU i l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF), on imparteix l’assignatura de Màrqueting Digital. Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya per impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007 - AdWords Seminar Leader) i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és el director del màster en Administració de Negocis a Internet de la UB i del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF. Pel que fa a l’àmbit empresarial, és el director de Reexporta, consultoria estratègica d’internet que fa accions a internet a tot el món des del 2004. |