Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Google Ads I (SEM)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material Google Ads I i II

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Google Ads I (SEM)

29 set 2020 10:00-12:00   EN LÍNIA

Com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per promocionar els seus productes, serveis i esdeveniments

 

Aquesta activitat consta de 2 sessions, el 29 i el 30 de setembre, amb una única inscripció. 

 

Alguns pensen que aquesta eina publicitària només és per als que venen productes d’alt consum, però realment és una eina molt estratègica per dur a terme accions locals i mòbils, i a qualsevol país del món! En aquest taller aprendrem com una empresa cultural pot treure el màxim profit de Google Ads, planificant i construint campanyes de manera pràctica.

 

Taller de Google Ads I (SEM)

 

Descobrirem els tipus de campanyes, el seu funcionament i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de campanyes, determinant què promocionar, a qui, quan i on. Començarem a construir una campanya de recerca (search) efectiva descobrint les claus per administrar-la i optimitzar-la.

 

CONTINGUT

 

  • Estratègies abans de crear una campanya
  1.       - El concepte de la subhasta de paraules clau.
  2.       - Investigar el mercat, segmentar el mercat, marcar objectius i definir les estratègies.
  3.  
  • Anàlisi de paraules clau
  1.       - Estratègia d’anàlisi de paraules clau i determinació de les concordances.
  2.  
  • Crear una campanya
  1.       - Estructura de les campanyes.
  2.       - Configuració de campanyes.
  3.       - Segmentació de clients potencials per ubicació i idiomes.
  4.       - Extensions dels anuncis.
  5.       - Creació d’un anunci de text amb efectivitat.
  6.       - Introducció de les paraules clau.
  7.       - Establiment de preus, revisió i registre.
  8.  
  • Administrar una campanya
  1.       - Estructura d’un compte d’Ads.
  2.       - Edició de qualsevol configuració.
  3.  
  • Optimitzar una campanya
  1.       - El principi de la rellevància.
  2.       - De l’AdRank al Quality Score.
  3.       - Altres eines d’optimització.

 

ADREÇAT A

Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.

 

REQUERIMENTS

Als que ja tenen campanyes actives, els caldrà poder accedir a Google Ads. Recomanem visualitzar els vídeos d’introducció.

Per a les empreses que no tenen campanya activa,és imprescindible visualitzar els vídeos d’introducció abans del curs:

 

*Obertura d'inscripcions dimarts 23/09 a les 10h

 

FORMADOR

 

 

 

 

 

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat de Management Internacional; màster en Finances, i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats. És professor a la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU i l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF), on imparteix l’assignatura de Màrqueting Digital. Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya per impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007 - AdWords Seminar Leader) i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és el director del màster en Administració de Negocis a Internet de la UB i del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF. Pel que fa a l’àmbit empresarial, és el director de Reexporta, consultoria estratègica d’internet que fa accions a internet a tot el món des del 2004.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?