Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Google Ads II (SEM)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Google Ads I i II

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Google Ads II (SEM)

30 set 2020 10:00-12:00   EN LÍNIA

Com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per promocionar els seus productes, serveis i esdeveniments

 

 

Aquesta activitat consta de 2 sessions, el 29 i el 30 de setembre, amb una única inscripció. 

 

Alguns pensen que aquesta eina publicitària només és per als que venen productes d’alt consum, però realment és una eina molt estratègica per dur a terme accions locals i mòbils, i a qualsevol país del món! En aquest taller aprendrem com una empresa cultural pot treure el màxim profit de Google Ads, planificant i construint campanyes de manera pràctica.

 

Taller de Google Ads II (SEM)

 

Seguirem practicant la configuració, l’estratègia i l’aplicació de les campanyes de display, remàrqueting i vídeo. Configurarem el seguiment de conversions de les campanyes i, finalment, crearem un quadre de comandament per poder fer un seguiment eficient en el temps.

 

CONTINGUT

 

  • Crear una campanya de display

      - Estructura de les campanyes de display.

      - Opció de segmentacions d’ubicacions i demogràfica.

      - Opció de segmentació per audiència, paraules clau, temàtiques i ubicacions seleccionades.

      - Creació d’anuncis de display, eines i formats.

      - Establiment de preus, revisió i set-up.

 

  • Ampliar display amb remàrqueting

      - Conceptes bàsics de remàrqueting a Google.

      - Configuració d’una campanya de remàrqueting a la xarxa de display.

 

  • Crear una campanya de vídeo

      - Estructura de les campanyes de vídeo.

      - Opció de segmentacions d’ubicacions i demogràfica.

      - Opció de segmentació per conceptes clau i temàtiques de vídeos.

      - Creació d’anuncis de vídeo, format de vídeos TrueView i bumpers.

      - Establiment de preus, revisió i set-up.

 

  • Resultats, control i seguiment

      - Creació i gestió d’informes.

      - Seguiment de conversions.

      - Integració a Google Analytics.

 

  • Ajuda i recursos addicionals

 

ADREÇAT A

Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.

 

REQUERIMENTS

Als que ja tenen campanyes actives, els caldrà poder accedir a Google Ads. Recomanem visualitzar els vídeos d’introducció.

Per a les empreses que no tenen campanya activa, és imprescindible visualitzar els vídeos d’introducció abans del curs.

 

 

FORMADOR

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat de Management Internacional; màster en Finances, i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats. És professor a la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU i l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF), on imparteix l’assignatura de Màrqueting Digital. Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya per impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007 - AdWords Seminar Leader) i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és el director del màster en Administració de Negocis a Internet de la UB i del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF. Pel que fa a l’àmbit empresarial, és el director de Reexporta, consultoria estratègica d’internet que fa accions a internet a tot el món des del 2004.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?