Descobreix i configura les noves funcionalitat de Google Analytics
Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i accions futures per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). Aquest 2021 hem de conviure amb dues versions de Google Analytics: la universal (la que tenim la majoria) i GA 4.0, la nova actualització d’aquesta eina, que encara està en versió beta. Evidentment, treballarem amb la versió GA 4.0, i també explicarem com es pot fer la migració per a qui actualment faci servir la versió universal.
IMPORTANT! Aquest taller té una durada de 6 hores i està dividit en dues parts de 3 hores cada una.
PART I. Comencem el taller amb la configuració inicial, per determinar que funciona correctament. Descobrirem els esdeveniments de base de GA 4.0, i explicarem com podem crear els nostres esdeveniments. Seguirem navegant per les opcions generals, visualitzant els informes amb les mètriques i dimensions més importants.
CONTINGUTS PART I
CONTINGUTS PART II
Dinàmica prevista: El taller és una experiència participativa i col·laborativa que demana la implicació activa de totes les persones que hi participen. Es porta a terme, necessàriament, amb la càmera oberta i micròfon actiu.
Requisits tècnics
Per a la sessió, és millor fer servir un ordinador, i no pas una tauleta o un mòbil. Recomanem que els assistents disposin de dues pantalles, o que estiguin connectats a la classe virtual amb el mòbil per tenir lliure l’ordinador per poder crear les campanyes.
Cal tenir accés al Google Analytics propi i haver vist els vídeos següents:
El perquè de la migració de la versió universal a GA 4.0
Visió general de GA 4.0
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).
|