Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Taller pràctic: Analítica web (I i II)
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
TALLER:

Taller pràctic: Analítica web (I i II)

23 set, 30 set 10:00-13:00   EN LÍNIA   tancada

 

Descobreix i configura les noves funcionalitat de Google Analytics

 

Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i accions futures per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). Aquest 2021 hem de conviure amb dues versions de Google Analytics: la universal (la que tenim la majoria) i GA 4.0, la nova actualització d’aquesta eina, que encara està en versió beta. Evidentment, treballarem amb la versió GA 4.0, i també explicarem com es pot fer la migració per a qui actualment faci servir la versió universal.

 

IMPORTANT! Aquest taller té una durada de 6 hores i està dividit en dues parts de 3 hores cada una.

 

PART I. Comencem el taller amb la configuració inicial, per determinar que funciona correctament. Descobrirem els esdeveniments de base de GA 4.0, i explicarem com podem crear els nostres esdeveniments. Seguirem navegant per les opcions generals, visualitzant els informes amb les mètriques i dimensions més importants.

 

CONTINGUTS PART I

  • Configuració inicial
  1. Punts necessaris del funcionament tècnic de Google Analytics 4.0 al nostre web: Gtag vs. GTM.
  2. Definició, organització i configuració de les propietats.
  3. Configuració general del flux de dades, configuració de dominis i trànsit intern.
  4. Ajustos de dades, creació de filtres de dades.
  • Els esdeveniments (events)
  1. Definició del concepte d’esdeveniment com a base del funcionament del nou GA 4.0.
  2. Esdeveniments preestablerts pel sistema.
  3. Com crear els nostres esdeveniments.
  • El informes: dimensions i mètriques
  1. Navegació per les opcions generals.
  2. Repàs i característiques principals del cicle de vida. Adquisició, implicació, monetització i retenció.
  3. Usuari, dades demogràfiques i tecnologia.
  4. Esdeveniments. Objectius i conversions.

 

CONTINGUTS PART II

  • Configuració de segments: Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats mesurables. Creació de segments personalitzats i combinats per comparar i analitzar dades concretes. 
  • Anàlisis personalitzades: Planificació i creació d’anàlisis personalitzades (informes). Exemples d’anàlisis més freqüents.
  • Configuració d’audiències: Definició i configuració d’audiències de remàrqueting. Creació d’audiències personalitzades.
  • Ajuda i recursos addicionals

 

Dinàmica prevista: El taller és una experiència participativa i col·laborativa que demana la implicació activa de totes les persones que hi participen. Es porta a terme, necessàriament, amb la càmera oberta i micròfon actiu.


Requisits tècnics

 

Per a la sessió, és millor fer servir un ordinador, i no pas una tauleta o un mòbil. Recomanem que els assistents disposin de dues pantalles, o que estiguin connectats a la classe virtual amb el mòbil per tenir lliure l’ordinador per poder crear les campanyes.

 

Cal tenir accés al Google Analytics propi i haver vist els vídeos següents:

El perquè de la migració de la versió universal a GA 4.0
Visió general de GA 4.0

 

 

FORMADOR

 

 

 

 

 

 

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).

 

 

 

 

 

 

   

 

  • Configuració de segments: Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats mesurables. Creació de segments personalitzats i combinats per comparar i analitzar dades concretes. 
  • Anàlisis personalitzades: Planificació i creació d’anàlisis personalitzades (informes). Exemples d’anàlisis més freqüents.
  • Configuració d’audiències: Definició i configuració d’audiències de remàrqueting. Creació d’audiències personalitzades.
  • Ajuda i recursos addicionals

TALLER

Taller pràctic: Analítica web (I i II)


PART I: Començarem amb la configuració inicial, per determinar que funciona correctament. Descobrirem els esdeveniments de base de GA 4.0, i explicarem com podem crear els nostres esdeveniments. Seguirem navegant per les opcions generals, visualitzant els informes amb les mètriques i dimensions més importants. PART II: Seguirem amb la configuració de segments de sistema, i amb la creació de segments personalitzats per poder comparar dades o analitzar-les per separat. Crearem l’anàlisi o els informes personalitzats en què podrem visualitzar la informació en funció de les nostres necessitats, i configurarem les audiències per fer remàrqueting.

HORARI

23-09-2021, 30-09-2021. 10:00h-13:00 hores

ESPAI

EN LÍNIA

AFORAMENT

25 places

OBSERVACIONS

Aquesta activitat s'impartirà a través de la plataforma gratuïta ZOOM. Les persones inscrites rebran l'enllaç amb la invitació per correu electrònic el dia abans.

En les activitats en línia es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació i que s’hagin identificat, dins la sessió, amb les seves dades d’usuari SDE. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el justificant d’assistència corresponent.


Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?