Crea les teves campanyes de recerca, display, remàrqueting i més a Google Ads
En aquestes dues sessions descobrirem els tipus de campanyes i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de les campanyes i planificarem què s’ha de promocionar, a qui, quan i on. Començarem a construir una campanya de recerca (search) efectiva i descobrirem les claus per administrar-la i optimitzar-la i seguirem amb les campanyes de display, remàrqueting i vídeo, així com el punts clau de la resta de campanyes que ofereix Google Ads. Configurarem el seguiment de conversions de les campanyes i la integració amb Google Analytics.
IMPORTANT! Aquest taller té una durada de 6 hores i està dividit en dues parts de 3 hores cada una.
CONTINGUTS PART I
CONTINGUTS PART II
Metodologia
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas amb aplicacions pràctiques reals.
Dinàmica prevista: El taller és una experiència participativa i col·laborativa que demana la implicació activa de totes les persones que hi participe. Es porta a terme, necessàriament, amb la càmera oberta i micròfon actiu.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu.
Requisits mínims
Per a la sessió, és millor fer servir un ordinador, i no pas una tauleta o un mòbil. Recomanem que els assistents disposin de dues pantalles, o que estiguin connectats a la classe virtual amb el mòbil per tenir lliure l’ordinador per poder crear les campanyes.
Per a les empreses que no tenen cap campanya activa, és imprescindible haver vist els vídeos d’introducció abans del curs. Per a les que ja tenen campanyes actives, cal tenir accés a Google Ads, i també és recomanable haver vist els vídeos d’introducció. Aquests són els links:
Search
Display
Remàrqueting
Vídeo
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).
|