Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Taller pràctic: Google Ads (I i II)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Taller Pràctic Google Ads
Presentació Taller Pràctic Google Ads II

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Taller pràctic: Google Ads (I i II)

7 oct 2021, 14 oct 2021 10:00-13:00   EN LÍNIA

 

Crea les teves campanyes de recerca, display, remàrqueting i més a Google Ads

 

En aquestes dues sessions descobrirem els tipus de campanyes i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de les campanyes i planificarem què s’ha de promocionar, a qui, quan i on. Començarem a construir una campanya de recerca (search) efectiva i descobrirem les claus per administrar-la i optimitzar-la i seguirem amb les campanyes de display, remàrqueting i vídeo, així com el punts clau de la resta de campanyes que ofereix Google Ads. Configurarem el seguiment de conversions  de les campanyes i la integració amb Google Analytics.

 

IMPORTANT! Aquest taller té una durada de 6 hores i està dividit en dues parts de 3 hores cada una.

 

CONTINGUTS PART I

  • Estratègies abans de crear una campanya. El concepte de la subhasta de paraules clau. Investigar el mercat, segmentar el mercat, marcar objectius i definir les estratègies.
  • Crear una campanya de recerca (search). Estratègia d’anàlisi de paraules clau i determinació de les concordances. L’estructura de les campanyes. Configuració de campanyes. Segmentació de clients potencials per ubicació i idiomes. Les extensions dels anuncis. Creació d’un anunci de text amb efectivitat. Introducció de les paraules clau. Establiment de preus, revisió i registre
  •  Administrar una campanya. Estructura d’un compte de Google Ads. Edició de qualsevol configuració.
  • Optimitzar una campanya. El principi de la rellevància. De l’ad rank al quality score. Altres eines d’optimització.

 

CONTINGUTS PART II

  • Crear una campanya de display
  1. L’estructura de les campanyes de display.
  2. Opció de segmentació d’ubicacions i demogràfica.
  3. Opció de segmentació per audiència, paraules clau, temàtiques i ubicacions seleccionades.
  4. Creació d’anuncis de display: eines i formats.
  5. Establir preus, revisió i setup.
  •  Ampliar una campanya de display amb remàrqueting. Conceptes bàsics del remàrqueting i configuració d’una campanya de remàrqueting a la xarxa de display.
  • Crear una campanya de vídeo
  1. L’estructura de les campanyes de vídeo.
  2. Opció de segmentació d’ubicacions i demogràfica.
  3. Opció de segmentació per conceptes clau o temàtiques de vídeos.
  4. Creació d’anuncis de vídeo, format de vídeos TrueView i bumper.
  5. Establir preus, revisió i setup.
  • Creació d’altres tipus de campanyes
  1. Punts clau de les campanyes de shopping.
  2. Punts clau de les campanyes locals.
  3. Punts clau de les campanyes discovery.
  4. Punts clau de les campanyes intel·ligents.
  5. Punts clau de les campanyes per promocionar aplicacions.
  • Resultats, control i seguiment
  1. Creació i gestió d’informes.
  2. Seguiment de conversions.
  3. Integració a Google Analytics
  1.  

Metodologia

Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas amb aplicacions pràctiques reals.

 

Dinàmica prevista: El taller és una experiència participativa i col·laborativa que demana la implicació activa de totes les persones que hi participe.  Es porta a terme, necessàriament, amb la càmera oberta i micròfon actiu.

 

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu.

 

Requisits mínims 

Per a la sessió, és millor fer servir un ordinador, i no pas una tauleta o un mòbil. Recomanem que els assistents disposin de dues pantalles, o que estiguin connectats a la classe virtual amb el mòbil per tenir lliure l’ordinador per poder crear les campanyes.

 

Per a les empreses que no tenen cap campanya activa, és imprescindible haver vist els vídeos d’introducció abans del curs. Per a les que ja tenen campanyes actives, cal tenir accés a Google Ads, i també és recomanable haver vist els vídeos d’introducció. Aquests són els links:


Search
Display
Remàrqueting
Vídeo

Shopping

 

FORMADOR

 

 

 

 

 

 

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).

 

 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?