Defineix la teva estratègia de paraules i conceptes clau, auditant el teu propi web amb les tècniques del SEO
L’optimització web als cercadors o posicionament orgànic (SEO, de l’anglès search engine optimization) és un conjunt d’accions orientades a millorar la posició dels webs a la llista de resultats de Google, Baidú, Yandex o altres cercadors d’internet.
Molta gent pensa que el SEO consisteix a posar paraules clau als títols del web, a disposar d’URL amigables amb paraules clau, a establir un contingut enriquit pels cercadors i també pels usuaris, etc. És cert, però això només són tres variables de més de 200. La tècnica del SEO consisteix a complir tantes variables com ens permetin els nostres recursos tècnics, humans i financers.
IMPORTANT! Aquest taller té una durada de 6 hores i està dividit en dues parts de 3 hores cada una.
CONTINGUTS Part I
CONTINGUTS Part II
Taller adreçat a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
Metodologia
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb els assistents. S’utilitzarà el mètode del cas, i es faran servir aplicacions pràctiques reals.
Dinàmica prevista:El taller és una experiència participativa i col·laborativa que demana la implicació activa de totes les persones que hi participen.Es porta a terme, necessàriament, amb la càmera oberta i micròfon actiu.
Requisits mínims
És millor fer servir un ordinador, més que no pas una tauleta o un mòbil. Recomanem que els assistents disposin de dues pantalles o estiguin connectats a la classe virtual amb el mòbil per tenir lliure l’ordinador per poder fer la pràctica real. Es recomana també llegir aquesta guia abans del taller:
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Va ser el primer professional autoritzat per Google a impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. És llicenciat en Ciències Empresarials i està especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet a més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola Superior de Comerç Internacional la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF).
|