Aprèn com han de ser les teves publicacions a Facebook, Twitter i Instagram
Facebook, Instagram i Twitter són una eina imprescindible per fer arribar missatges al nostre públic. Però, aquests missatges, aconsegueixen els seus objectius? Estan aprofitant totes les possibilitats comunicatives de cada xarxa?
En aquesta sessió t’explicarem com fer arribar els teus missatges de manera òptima al teu públic, què has de tenir en compte a l’hora d’escriure i repassarem tot el que cal fer i, sobretot, el que no s’ha de fer, quan comuniquem en aquestes xarxes socials. Entrarem en detall en les tres principals xarxes socials per saber-ne les especificitats de cada una i així optimitzar-hi els nostres missatges. Descobrirem com hem de comunicar a Facebook i quins trucs hem de tenir en compte quan ho fem. Aprendrem a comunicar a Instagram, una xarxa visual però que també té text i... altres coses. I coneixerem com ha de ser el nostre missatge a Twitter i com podem fer servir tot el que ens ofereix aquesta xarxa per comunicar millor.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 12/05 a les 10.00 h
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Sílvia Llombart
Periodista especialitzada en internet des del 1997. Actualment treballa com a professora associada a la Universitat Pompeu Fabra. També imparteix classes de comunicació digital al Col·legi de Periodistes, al Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes, a Barcelona Activa, a diferents departaments de la Generalitat de Catalunya i en altres institucions, mitjans de comunicació i empreses. Paral·lelament, fa tasques de consultoria i assessoria en comunicació. |