TikTok per a empreses del sector cultural
TikTok és la principal plataforma d’entreteniment del públic més jove, per davant de Netflix i YouTube en alguns països com ara els Estats Units i el Regne. A TikTok s’inspiren, creen i comparteixen els seus millors vídeos. Algunes marques ja han aprofitat l’oportunitat d’aquesta xarxa i els seus continguts s’estan viralitzant entre el públic més jove. En aquesta formació coneixerem com són els continguts que es comparteixen a la xarxa, veurem exemples d’èxit d’empreses del sector cultural i descobrirem la base d’una bona estratègia de comunicació a TikTok. Coneixerem la plataforma a fons i aprendrem consells específics per als nostres vídeos curts de TikTok.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 25/05 a les 10.00 h
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.
Requisits mínims: es recomana disposar d’un compte a TikTok.
FORMADORA
|
Mònica Urrútia Azcón
Especialitzada en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Fa formació i consultoria en estratègia digital i xarxes socials des del 2009. Actualment està fent formació online i presencial per a la Generalitat de Catalunya, Barcelona Activa, la Diputació de Barcelona i diversos ajuntaments i, en l’àrea privada, col·labora amb pimes a crear plans d’estratègia i comunicació en xarxes socials, formacions personalitzades in company i creació de continguts multimèdia (vídeos, àudio, fotografia) per a xarxes i publicitat. |