Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > TikTok per connectar amb el públic més jove
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

TikTok per connectar amb el públic més jove

7 jun 10:00-12:30   EN LÍNIA   oberta

TikTok per a empreses del sector cultural

 

TikTok és la principal plataforma d’entreteniment del públic més jove, per davant de Netflix i YouTube en alguns països com ara els Estats Units i el Regne. A TikTok s’inspiren, creen i comparteixen els seus millors vídeos. Algunes marques ja han aprofitat l’oportunitat d’aquesta xarxa i els seus continguts s’estan viralitzant entre el públic més jove. En aquesta formació coneixerem com són els continguts que es comparteixen a la xarxa, veurem exemples d’èxit d’empreses del sector cultural i descobrirem la base d’una bona estratègia de comunicació a TikTok. Coneixerem la plataforma a fons i aprendrem consells específics per als nostres vídeos curts de TikTok.

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  25/05 a les 10.00 h

 

CONTINGUTS

 

  • Introducció. Per què té tant èxit entre el públic més jove?
  • Què tenen en comú els vídeos que agraden més. Els analitzem.
  • Exemples d’èxit a TikTok del sector cultural.
  • Com cal comunicar en aquesta xarxa. To i llenguatge.
  • Consells per tenir visibilitat.
  • Introducció a la publicitat a TikTok.
  • Consells per a l’edició de vídeos de TikTok.

 

Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.

 

Requisits mínims: es recomana disposar d’un compte a TikTok.

 

FORMADORA

 

Mònica Urrútia Azcón

 

Especialitzada en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Fa formació i consultoria en estratègia digital i xarxes socials des del 2009.

Actualment està fent formació online i presencial per a la Generalitat de Catalunya, Barcelona Activa, la Diputació de Barcelona i diversos ajuntaments i, en l’àrea privada, col·labora amb pimes a crear plans d’estratègia i comunicació en xarxes socials, formacions personalitzades in company i creació de continguts multimèdia (vídeos, àudio, fotografia) per a xarxes i publicitat.

SESSIÓ

TikTok per connectar amb el públic més jove


TikTok és la principal plataforma d’entreteniment del públic més jove, per davant de Netflix i YouTube en alguns països com ara els Estats Units i el Regne. En aquesta formació coneixerem com són els continguts que es comparteixen a la xarxa, veurem exemples d’èxit d’empreses del sector cultural i descobrirem la base d’una bona estratègia de comunicació a TikTok.

HORARI

07-06-2022. 10:00h-12:30 hores

ESPAI

EN LÍNIA

AFORAMENT

100 places
Fes clic per inscriure't a l'activitat



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?